Viitorul mallurilor: Internetul, fantoma care bântuie jucătorii pe o piaţă în care este crucial „să te culci cu clientul“

Viitorul mallurilor: Internetul, fantoma care bântuie jucătorii pe o piaţă în care este crucial „să te culci cu clientul“

Starea din prezent a mallurilor din România nu este cea mai bună, mare parte din centrele comerciale existente având nevoie de modernizări. Astfel, mai mult de o treime din mall-urile din România ar trebui să treacă prin procese de înnoire şi îmbunătăţire, iar costurile totale necesare acestor îmbunătăţiri s-ar ridica la peste 200 de milioane de euro, apreciază oficialii companiei de consultanţă, proiectare şi project management Immpuls.

Pe această piaţă în care investiţiile sunt necesare pentru a face faţă unei competiţii mari, provocările nu vin doar de la celelalte centre comerciale, ci şi din evoluţia puternică a comerţului online şi a evoluţiei obiceiurilor de consum. Oportunitatea Internetului vine în special în contextul necesităţii creării unor experienţe pentru client în mall, mai ales având în vedere tendinţa research online & shop offline, gradul mare de penetrare al smartphone-urilor sau numărul de utilizatori de pe reţelele sociale. Utilizând aceste instrumente, un centru comercial poate fi mai aproape de vizitatori, poate afla ce îşi doresc, îi poate recompensa şi poate crea experienţe customizate.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Revenim, Ponta a rămas prost, nu s-a vindecat...

2 „Toate ne vor lovi drastic, vești triste pentru oameni"

3 Răsturnare de situație în cazul finanțării campaniei lui Călin Georgescu

4 Ce a primit de la CNSAS un anticomunist care a cerut dosarul lui Călin Georgescu de dinainte de 1989

5 Fraților, pe ăștia nu-i mai satură nimic?