Vânzările VW sub brand propriu au crescut cu 3% în primele nouă luni, la 4,5 milioane autoturisme
Volkswagen Group a vândut 4,56 milioane de autoturisme sub brand propriu în primele nouă luni, în creştere cu 3% faţă de perioada similară a anului trecut, susţinute în principal de cererea de pe piaţa din China, unde producătorul german a vândut peste 2 milioane de modele.
Vânzările VW sub brand propriu au crescut cu 3% în primele nouă luni, la 4,5 milioane autoturisme
"Vânzările de autoturisme sub brand propriu beneficiază de un mediu favorabil pe piaţa vest europeană, precum şi de continuarea trendului pozitiv din China, unde livrările din primele nouă luni au depăşit pentru prima dată cifra de 2 milioane de vehicule", a declarat într-un comunicat directorul de vânzări al VW, Christian Klingler.
În Europa, vânzările de autoturisme VW au crescut cu 2,8% la 1,26 de milioane de vehicule, dintre care 648.300 au fost livrate clienţilor de pe pieţele din vestul continentului, excluzând Germania.
VW a comercializat 181.400 de autoturisme în Europa Centrală şi de Est în primele nouă luni, o scădere de 8,8% faţă de anul trecut. În plus, vânzările din Rusia au înregistrat un declin de 20%, la 93.800 de vehicule.
În România, VW a vândut 5.491 vehicule sub brand propriu în ianuarie-august, înregistrând o cotă de piaţă de 10,2%, potrivit datelor APIA. Incluzând vânzările sub brandul Skoda, compania germană are o cotă de piaţă de aproape 20%, situându-se pe locul al doilea, după Dacia.
Sursa: mediafax.ro