Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% în primul semestru, la 75,2 milioane lei
Vânzările producătorului român de cosmetice şi produse pentru curăţenia casei Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% în primul semestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 75,2 milioane lei (17,1 milioane euro), ca urmare a lansării de noi produse şi extinderii gamelor existente.
Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% în primul semestru, la 75,2 mil.lei (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
În primele 6 luni ale anului trecut cifra de afaceri a companiei a fost de 70,8 milioane lei.
"Rezultatele constant favorabile obţinute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse şi servicii (...), precum şi strategiei de consolidare a reţelei de parteneri de distribuţie. Investim constat în cele mai noi tehnologii (...)", a declarat Mircea Tudean, directorul general al Farmec.
Pentru 2014, Farmec şi-a bugetat investiţii de 10,7 milioane lei, din care 6,8 milioane lei sunt direcţionate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare şi o linie pentru secţia de mase plastice. Tot în acest an vor fi modernizate laboratoarele de control al calităţii.
În prima parte a anului, compania a extins gamele de produse de curăţenie Nufăr şi Triumf, a lansat produse noi pentru depilare şi lacuri de unghii, a extins gama de cosmetice Farmec Natural şi a îmbunătăţit gama de produse pentru îngrijirea părului. În plus, compania a deschis în cadrul Centrului de Frumuseţe din Cluj-Napoca un salon de cosmetică.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din regiune, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova.
Sursa: mediafax.ro