50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis în Rusia şi în apropiere, pe 12 şi 13 iunie, după o perioadă de trei luni în care restaurantele au fost închise.
De asemenea, Oleg Pareov a afirmat pentru Reuters că nu a anticipat ca o astfel de cerere să dureze. Însă, şi-ar dori să depăşească obiectivul de creştere fixat de noul proprietar, Alexander Govor, înainte de termen.
Totodată, Govor îşi doreşte să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, faţă de cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald's.
Conform lui Paroev, Govor, care conducea 25 de restaurante, a achiziţionat în jur de 700.
De asemenea, extinderea noului grup s-ar putea lovi de anumite obstacole. Spre exemplu, lipsa din meniu a produselor McDonald's.
„Am fost nevoiţi să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry şi Big Mac”, a afirmat recent Oleg Paroev.
„Este o pierdere mare”, a mai adăugat el pentru Reuters, spunând că reţetele de substituire sunt în lucru.
„Oaspeţii noştri se vor obişnui cu noul nume”, a mai declarat Paroev.