Un restaurant a cerut 58 de euro doar pentru tăierea tortului. Care este explicația managerului, după ce chitanța a devenit virală

Un restaurant a cerut 58 de euro doar pentru tăierea tortului. Care este explicația managerului, după ce chitanța a devenit virală

Tortul aniversar a costat 45 de euro, iar tăierea și servirea lui pe masă, la restaurant, a fost 58 de euro, mai mult decât prețul tortului. Cazul a fost relatat de fiica sărbătoritei și a devenit viral.

 Un restaurant a cerut 58 de euro doar pentru tăierea tortului FOTO: Shuterstock

Un restaurant a cerut 58 de euro doar pentru tăierea tortului FOTO: Shuterstock

S-a întâmplat într-un restaurant din zona de sud a orașului Arezzo, din Italia, scrie Corriere della Sera. Proprietarul recunoaște că totul este adevărat, explicând că aceasta este regula afacerii sale.

„Joi seara, deci, familia noastră (părinții, bunica și diverse rude) am făcut o rezervare la un restaurant pentru a sărbători ziua de naștere a mamei. Ea întreabă dinainte dacă poate aduce tortul de la brutărie și i se spune că da”, povestește fiica sărbătoritei.

Cina a decurs în liniște, iar tortul a fost servit tuturor invitaților. În momentul sosirii facturii, rudele sărbătoritei au tresărit. Nu din cauza sumei totale, 659 de euro și zece cenți (ceea ce corespunde unei medii de puțin peste 50 de euro de persoană), ci din cauza elementului referitor la tort: „58 de euro doar pentru a-l tăia și a-l aduce la masă”.

Chitanța a devenit virală FOTO: Corriere Fiorentino

Chitanța a devenit virală FOTO: Corriere Fiorentino

Femeia a protestat politicos, dar i s-a comunicat că aceasta este regula restaurantului, scrie publicația citată. Ulterior, ea a povestit totul într-o postare pe un grup Facebook din Arezzo, declanșând o furtună de comentarii, de diferite tipuri, dar în mare parte critice la adresa restaurantului.

Contactat de Corriere Fiorentino, proprietarul restaurantului confirmă că totul este adevărat, explicând, totuși, că aceasta este politica restaurantului său: „Nu percepem taxă de intrare și servim în principal preparate din producția proprie, astfel încât încercăm să îi descurajăm pe cei care aduc lucruri din afară. Dacă ne gândim că în Arezzo taxa medie de intrare este de 2,5 euro de persoană, nu este o diferență atât de mare. Restaurantul meu suportă costurile chelnerului care servește la masă, ale spălătorului de vase și ale altor servicii conexe. Cumva trebuie să le recuperăm”.

Apoi, însă, managerul revine și recunoaște că poate ar fi trebuit să fie mai atent. „Regula restaurantului este ca toți clienții să plece mulțumiți, iar când acest lucru nu se întâmplă este întotdeauna o înfrângere. Eu nu am fost acolo în acea seară și angajații mei au fost poate prea pretențioși în gestionarea situației apărute, poate reducând puțin suma obișnuită sau chiar nu percepând nimic pentru tort. Mai bine 50 de euro mai puțin și oamenii să plece acasă fericiți, decât această neînțelegere în care suntem cu toții afectați”, a mai spus el.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 „Un vrăjitor eretic, care umbla cu chiromanția, hipnoza, yoga și alte nebunii nu poate fi sfânt” / Petiție împotriva canonizării călugărului Arsenie B…

2 Țiriac i-a luat mașina Ionelei Cozmiuc înapoi: motivul din spatele unui gest surprinzător

3 Miliardarul John Foley spune că și-a pierdut toți banii: „Au fost pe hârtie”

4 Guvernul român începe negocierile pentru cumpărarea portului strategic din Republica Moldova

5 Un american în România / „Problema e că acolo pur și simplu nu ne putem permite să trăim”