După invadarea Ucrainei, lanţul de cafenele Starbucks s-a retras din Rusia, iar activele au fost vândute şi cumpărate de muzicianul de origine tătară, potrivit libertatea.ro.
Acesta a confirmat preluarea afacerii sâmbătă, 30 iulie, printr-o postare pe pagina sa de Instagram.
„Este oficial, toate activele reţelei Starbucks au fost achiziţionate”, a scris rapper-ul.
Timati şi Pinski au preluat peste 130 de filiale şi aproape 2.000 de angajaţi, iar acum aşteaptă sugestii pentru noul nume al companiei.
„Vom oferi un produs de o calitate complet nouă, cu produse ruseşti. Vrem să fim mai buni decât ceea ce s-a făcut zeci de ani dincolo de Ocean”, a continuat artistul.
Timati, fiul unui prosper om de afaceri rus, s-a lansat în anii 2000 şi a avut colaborări cu artişti ca Snoop Dogg sau Busta Rhymes. În 2011 a ajuns în topurile internaţionale cu hitul „Welcome to St. Tropez”, cântat cu DJ-ul elveţian Antoine.
Rapperul este cunoscut ca un susţinător al lui Vladimir Putin şi al politicilor agresive ale acestuia pe plan intern şi extern.