Un prim eșec pentru noul CEO Boeing: testele pentru aeronava 777X au fost întrerupte după ce s-au descoperit probleme la motor

Un prim eșec pentru noul CEO Boeing: testele pentru aeronava 777X au fost întrerupte după ce s-au descoperit probleme la motor

Boeing a suspendat testele de zbor pentru mult-așteptatul avion de mare capacitate 777X după ce a descoperit o problemă la o componentă cheie. Partea în cauză este o piesă crucială a structurii care leagă motorul de avion.

foto aeronavă Boeing

Un prim eșec pentru noul CEO Boeing FOTO EPA-EFE

The Air Current, care a raportat primul știrea, a declarat că Boeing a găsit probleme cu una dintre piese pe trei dintre aeronavele sale de testare, transmite Business Insider .

În timpul întreținerii programate, am identificat o componentă care nu a funcționat conform proiectului”, a declarat Boeing într-o declarație împărtășită cu Business Insider. „Echipa noastră înlocuiește piesa și captează orice învățăminte de la componentă și va relua testele de zbor atunci când va fi gata”.

Acesta a adăugat că fiecare motor include două dintre componentele personalizate, astfel încât există redundanță.

Descoperirea adaugă și mai multe dificultăți pentru producătorul de avioane aflat în dificultate, care se luptă să recâștige încrederea clienților după explozia 737 Max din ianuarie.

Kelly Ortberg, care a devenit CEO al Boeing la începutul acestei luni, a primit laude din partea șefilor companiilor aeriene de când și-a semnalat intenția de a îmbunătăți controlul calității în fabricile de producție.

Dar acum are o altă provocare în obținerea certificării pentru 777X - care este deja cu ani în urmă.

Nu este clar dacă pauza în testele de zbor va cauza întârzieri suplimentare. Boeing a declarat că informează pe deplin Administrația Federală a Aviației cu privire la această problemă și că a împărtășit informații cu clienții săi.

Testele de zbor pentru aeronava 777X a început luna trecută. Această aeronavă este o versiune modernizată a celui mai bine vândut avion widebody, care va fi mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și va oferi un confort sporit pasagerilor.

Boeing a primit 481 de comenzi pentru acest avion de la peste o duzină de companii aeriene, inclusiv British Airways, Emirates și Qatar Airways. Acesta concurează cu Airbus A350.

Constructorul de avioane spera inițial ca 777X să intre în serviciu în 2020, dar ulterior și-a ajustat obiectivul la 2025. Unii șefi de companii aeriene, precum Tim Clark de la Emirates, au sugerat anterior că 2026 este mai probabil.

CEO-ul Qatar Airways , Badr Mohammed Al-Meer, a declarat reporterilor în marja Salonului aeronautic Farnborough din iulie: „Pentru noi, important acum este să îl primim în primul trimestru al anului 2026”.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…