Un nou fenomen/„Damele de control” care testează loialitatea bărbaților. Femeile sunt plătite de cliente care vor să vadă dacă partenerii le înșală
Savannah Harrison este o „damă de control” profesionistă – ea folosește rețelele sociale ca să îi expună pe bărbații dispuși să își înșele partenerele de viață. Clientele ei sunt femei care vor să le testeze loialitatea iubiților sau soților lor, relatează Sky News .
Harrison, care are 27 de ani, este plătită să desfășoare zeci de teste de loialitate în fiecare lună asupra bărbaților suspectați că își înșală partenerele. Ea vrea să ajute alte femei să nu treacă prin aceeași dramă prin care a trecut și ea, astfel că a început să lucreze pentru o companie care se descrie drept „un instrument proiectat să dezvăluie intenții și să te elibereze de relații toxice”.
„Am văzut comentarii că nu este în regulă, dar dacă nu poți fi loial, atunci nu ar trebui să fii în acea relație”, a spus Harrison, care a precizat că nu se simte deloc prost în legătură cu ceea ce face.
Odată ce acceptă o „misiune”, Savanna îi trimite nu mesaj partenerului clientei, urmând sfaturile și indicațiile ei. De obicei, clientele sunt femei care vor să își testeze iubiții.
„Ea îmi dă detaliile despre direcția în care vrea să duc conversația”, a explicat Savanna, care locuiește în Corona, California, unde lucrează și ca tehnician de gene.
Savanna află unde își petrece timpul bărbatul țintă și începe o conversație cu acesta, spunând că l-a văzut în barul lui preferat sau prefăcându-se că i-a trimis din greșeală un mesaj sau o poză.
În tot acest proces, Savanna își ține la curent clienta, căreia îi trimite capturi de ecran cu conversațiile pe care le poartă cu iubitul ei.
În locul femeii cu care urma să își înșele iubita, la întâlnire a venit partenera lui
Un test de loialitate poate dura în jur de cinci zile, timp în care Savanna ajunge chiar să facă planuri să se vadă în oraș cu bărbatul pe care îl testează, fără să mai continue apoi relația.
Într-un caz recent, o clientă a rugat-o pe Savanna să stabilească o întâlnire cu iubitul ei ca să îi poată face o surpriză partenerului. În locul femeii cu care urma să își înșele iubita, la întâlnire a venit chiar partenera bărbatului care a fost testat de Savanna.
Un test de loialitate nu este un mod sănătos de a construi o relație bazată pe încredere, potrivit unei experte în relații. „Ar fi mult mai bine să vorbești despre motivul pentru care te simți nesigur în această relație”, a spus Marian O'Connor, consultant de cuplu și terapeut psihosexual de la Tavistock Relationship.
„Trebuie să spui: 'Ceva nu este în regulă cu noi, ce se întâmplă?' Asta este important, nu să îl/o prinzi în capcană.”
O'Connor îi sfătuiește pe oamenii suspicioși să se gândească de ce nu au încredere în partenerul lor și dacă nu cumva de vină este o problemă mult mai adâncă.
„Asta este experiența pe care ai avut-o în toate relațiile? Este lipsa de încredere ceva ce vine din copilărie sau doar în această relație, în mod special?”
Cât costă un test de loialitate și cât câștigă pe lună o „damă de control”
Compania care desfășoară testele de loialitate, Lazo, a spus că nu încearcă să îi prindă pe oameni în capcană, ci doar să îi ajute pe clienți să confirme ceva ce deja suspectează – și anume că relația lor este pe sfârșite.
„De multe ori doar au nevoie de dovadă, acel șut în fund final care să îi facă să înțeleagă: 'Persoana asta nu este potrivită pentru tine'”, a explicat Ashlyn Nakasu, manager de comunitate de la Lazo.
„Noi le spunem mereu oamenilor că cea mai bună primă alegere este să comunice cu partenerul. Și dacă nu există comunicare, atunci poți încerca să faci un test de loialitate, dacă chiar crezi că ceva nu este în regulă.”
Testele costă de obicei între 50 și 80 de dolari, dar prețul variază de la un „controlor” la altul – unii dintre ei cer peste 100 de dolari pentru serviciile lor.
„Nu îmi pasă de bani”, a spus Savanna. „Este vorba mai multe despre ajutarea altor fete, pentru că am fost și eu în aceeași situație.”
Lazo are un singur „controlor” full-time, care câștigă în jur de 3.000 de dolari pe lună din testele de loialitate, dar mai sunt alți între 350 și 400 de angajați part-time, la fel ca Savanna.
Cu toate că Lazo este o companie nouă, testul de loialitate nu este un concept nou. Hashtag-ul avea deja milioane de vizualizări pe TikTok înainte ca platforma Lazo să fie lansată.
Persoanele suspicioase găseau de multe ori străini pe internet și îi rugau să le testeze partenerii. Lazo a creat doar „o bază de date a oamenilor care sunt dispuși să ajute, care știu exact ce să facă și știu exact ce vor oamenii”, a mai explicat Nakasu.