Un client a primit o notă de plată de 60.000 de dolari pentru o masă la un restaurant. Greșeala care era să-l ruineze
Un client din China a postat din greșeală pe internet o fotografie a codului QR de comandă a mâncării de la restaurant și s-a trezit cu notă de plată de 60.000 dolari.
Clienții au comandat mâncare pe baza QR-ului FOTO South China Morning Post
Wang a spus că a vrut să posteze fotografii cu preparatele din restaurantul la care a fost împreună cu o prietenă, pe 23 noiembrie, dar a prins în cadru din greșeală și codul QR care era pe masă, pe care clienții îl folosesc pentru a comanda și a plăti consumația, potrivit South China Morning Post.
În timp ce ea a postat fotografiile pe pagina ei de WeChat Moments, care poate fi accesată doar de cei cu care interacționează pe WeChat, mai multe persoane au scanat codul.
Atunci când un angajat al restaurantului a venit personal pentru confirmarea comenzii uriașe, de 60.000 de dolari, Wang și-a dat seama că oamenii au folosit codul QR pe care l-a postat accidental.
Wang și-a șters postarea imediat, dar mai multe persoane au continuat să facă noi comenzi.
Potrivit unei imagini postate ulterior de Wang, oamenii au comandat 1.850 de porții de rață, 2.580 de porții de calamar și 9.990 de porții de pastă de creveți. Restaurantul nu a obligat-o pe Wang să achite nota de plată, a mutat-o la o nouă masă și a anulat toate comenzile noi făcute prin intermediul codului inițial.
Managerii au spus că nu au mijloace pentru a depista persoanele care au comandat mâncarea și nici nu pot să-i împiedice pe oameni să continue să comande cu acel cod.
Multe persoane de pe rețelele sociale chineze au înțeles situația dificilă în care s-a aflat Wang, apreciind că aceste coduri QR utilizate de restaurante prezintă „un anumit risc, chiar dacă e confortabil să le folosești”.
Sursa: adevarul.ro