Un bărbat amenință că se aruncă de pe podul peste Dunăre de la Brăila. Traficul auto este blocat
Un bărbat amenință miercuri, 23 august, că se aruncă de pe podul peste Dunăre. Mai multe echipaje de poliție, dar și ambarcațiuni și scafandri au ajuns în zonă. Circulația pe pod este închisă, a anunțat Centrul Infotrafic.
Podul peste Dunăre FOTO: C. Mazilu
Incidentul s-a produs miercuri, 23 august 2023. Un bărbat a amenințat că se aruncă în apă de pe podul peste Dunăre care leagă județele Brăila și Tulcea.
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române informează că „circulația rutieră este blocată pe DN 2S, la ieșirea din mun. Brăila spre loc. Smârdan, pe Podul Brăila, pentru efectuarea activităților necesare ce urmează a fi efectuate de către autorități, într-un caz de tentativă de suicid”. Valorile de trafic sunt în creștere, mai anunță Infotrafic.
La fața locului au ajuns mai multe echipaje de poliție, pompieri și medicale. De asemenea, la misiune participă câteva ambarcațiuni și scafandri.
Din primele informații este vorba de un tânăr care s-a certat cu iubita sa. După aproximativ o oră, negociatorii de la IPJ Brăila au reușit să-l convingă să plece de lângă balustrada podului.
Tânărul a fost preluat de ambulanță și transportat la Spitalul de Psihiatrie.
Tot ce trebuie să știi despre „Golden Gate” de România
Podul peste Dunăre de la Brăila a fost inaugurat joi, 6 iulie, și aduce o lungă serie de premiere pentru infrastructura din România. Este cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea din Europa și cea mai înaltă construcție din țară.
Totodată, podul peste Dunăre este cea mai scumpă construcție post-revoluționară și este dotat cu centru de monitorizare, senzori și sistem de dezumidificare. Pilonii podului au fost construiți cu ajutorul laserului, iar pentru întinderea cablurilor principale s-a folosit o procedură în premieră în România.
Cablurile sunt formate din fire de oțel care împreună au o lungime de 81.000 de kilometri, ceea ce înseamnă că ar putea înconjura Pământul de două ori. Cei patru piloni ai podului sunt dotați cu lifturi și scări de acces pentru mentenanță.
Obiectivul care face legătura între provinciile istorice Muntenia , Dobrogea și Moldova a fost deja botezat Golden Gate-ul României. Este ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră.
Lungimea totală a podului este de 1974,3 metri, iar înălțimea turnurilor este de aproximativ 193 metri de la partea superioară a fundației. De asemenea, podul are trei deschideri: o deschidere principală (1120 m) și două deschideri laterale de 489,6 metri pe malul brăilean și de 364,6 metri pe malul tulcean.
Tablierul metalic cântărește 20.860 tone, iar segmentele acestuia au fost made în România, la șantierul naval Brăila, cu tablă de la Combinatul siderurgic Liberty Galați.
Sursa: adevarul.ro