Un ARO 10 de lux se vinde la Lisabona. Suma fabuloasă cerută pentru mașina de teren românească

Un ARO 10 de lux se vinde la Lisabona. Suma fabuloasă cerută pentru mașina de teren românească

Foarte populara mașină de teren ARO 10, produsă până în 2006 la uzina de la Câmpulung Muscel, din județul Argeș, încă are numeroși fani pasionați în toată Europa.

Mașina a fost fabricată în 2000 la uzina de la Câmpulung Muscel FOTO OLX Portugalia

Mașina a fost fabricată în 2000 la uzina de la Câmpulung Muscel FOTO OLX Portugalia

Pe site-ul OLX Portugalia, un pasionat de mașini din Lisabona oferă la vânzare de câteva zile un ARO 10 cabrio de lux cu mai multe modificări spectaculoase. Modelul are, printre altele, motor Renault, interiorul și tapițeria complet din piele și trapă nou montată marca Webasto, una dintre cele mai populare mărci.

Mașina a fost fabricată în anul 2000 la uzina ARO de la Câmpulung Muscel, are motor de 1,9 litri diesel și 92 de cai-putere. Modelul poate atinge o viteză maximă de 130 de kilometri/oră. Prețul cu care automobilul este vândut este unul exorbitant: nu mai puțin de 25.000 de euro. Prețul este negociabil.

”Mașina este un jeep economic pentru uz zilnic. Sunt dispus și să o schimb cu una dintre următoarele mașini: Toyota Landcruiser, Jeep Wrangler, Mitsubishi Pajero, Toyota Hilux, Nissan Patrol sau Land Rover”, spune Joao, proprietarul mașinii, care nu a dorit însă să dea detalii și în ceea ce privește consumul mediu de carburant al modelului ARO de lux pe care îl deține și pe care îl oferă la vânzare.

Conform informațiilor de pe Wikipedia, ARO 10 a fost produs de uzina ARO de la Câmpulung Muscel între anii 1980 și 2006, fiind considerat fratele mai mic al lui ARO 24. În fabricație au fost folosite și piese de la Dacia 1300. Modelul a fost inspirat de Renault Rodeo și Citroen Mehari.

În timp ce ARO 24 ar putea fi considerat un SUV de dimensiuni medii, ARO 10 se poate compara cu dimensiuni cu un Jeep Wrangler. Popularul model a fost produs în diferite caroserii, echipat cu diferite motoare (atât pe benzină, cât și varianta diesel), fiind disponibil atât în versiune 4x2, cât și în versiune 4x4. Geometria foarte bună a modelului ARO 10, cu un ampatament 9n. red. - distanța dintre axele osiilor extreme ale unui vehicul) mai mare și față de Aro 24, îl făcea foarte agil pe asfalt, dar și off-road.

Timp de aproape trei ani, în perioada noiembrie 1988 - martie 1991, ARO 10 a fost asamblat și în Italia, la Alessa.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Observația lui Liviu Avram despre legătura dintre Ciucă și Georgescu în contextul noilor dezvăluiri