Topul destinațiilor din România și din străinătate în 2023: Cererea a crescut și de 5-6 ori
Tendințele anului 2023, după primele cinci luni, arată creștere pe toate segmentele, atât pentru serviciile de business travel, cu 60%, cât și pentru serviciile de leisure, cu 30%.
Stațiunea Băile Tușnad din Harghita
Topul destinațiilor externe în 2023
Iată primele 10 destinații externe și evoluția comparativă a vânzărilor față de anul 2022:
Grecia, 200%
Turcia, 98%
Spania, 541%
Tunisia, 533%
Bulgaria,122%
Germania, 355%
Cipru, 1653%
Emiratele Arabe Unite, 277%
Italia, 266%
Marea Britanie, 361%.
Cele mai căutate destinații de pe litoralul românesc
Litoralul este cea mai vândută destinație și în acest an. Clasamentul primelor 10 stațiuni de pe Litoral și evoluția comparativă față de anul 2022:
Mamaia, 155%
Eforie Nord, 241%
Olimp, 348%
Venus, 146%
Jupiter, 236%
Cap Aurora, 155%
Saturn, 133%
Neptun, 208%
Mangalia, 82%
Techirghiol, 217%.
Cele mai căutate destinații din România și cu cât au crescut
Primele 10 destinații interne din topul vânzărilor din restul țării, evoluția comparativă față de anul 2022:
Băile Felix, 142%
Băile Herculane, 215%
Călimănești – Căciulata, 164%
Sovata, 225%
Vatra Dornei, 532%
Geoagiu Băi, 285%
Sinaia, 187%
Predeal, 266%
Covasna, 134%
Băile Tușnad, 612%.
“Călătoria noastră prin viață nu a fost întodeauna ușoară, dar ne-am ridicat mereu deasupra greutăților și am mers mai departe pentru că întreaga poveste a companiei s-a construit în echipă. În următorii 30 de ani, EXIMTUR va investi constant în tehnologii inteligente, dar, în primul rând, va investi în oameni pentru că oamenii din spatele tehnologiilor fac lucrurile să meargă și călătoriile să se întâmple. Vă mulțumim și vă așteptăm să călătorim împreună și în următorii 30 de ani!”, declară Lucia Morariu, președinte fondator Eximtur.
Creștere de 21% a vânzărilor în 2022
În anul 2022, compania a înregistrat o cifră de vânzări de 40 de milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent și un profit de 1.490.000 euro și a deservit peste 150.000 de călători. Capitalurile proprii la 31 decembrie 2022 au depășit trei milioane de euro. 40% din activitatea Eximtur a provenit din servicii business travel și 60% din servicii leisure travel. Principalele destinații vândute în 2022 au fost: România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Egipt, Spania, Germania, Italia, Austria și Marea Britanie.
Pentru anul 2023, compania mizează pe o cifră de vânzări de 45 milioane de euro , în creștere cu 12% față de anul anterior, bazată în principal pe creșterea vânzărilor, consolidarea echipei și investițiile în tehnologie.
Sursa: adevarul.ro