Televiziunea care a rupt audiența cu nunta lui Simion. Aproape 40% din public are peste 70 de ani
România TV a fost cel mai urmărit post după media pe toată ziua în ziua în care a difuzat nunta lui George Simion, arată paginademedia.ro .
George Simion s-a căsătorit sâmbătă, 27 august, cu Ilinca Munteanu
Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani.
Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani, arată aceeași sursă.
România TV a avut primul loc la nivel naţional şi la oraşe după media pe toată ziua, însă în Prime-Time, seara, clasamentul a fost altul. Intervalul de maximă audienţă a fost al Pro TV (peste 800.000 de români pe post), urmat, la nivel naţional, de Antena 1 (700.000), şi abia apoi de România TV (670.000).
Pe publicul comercial, România TV a fost seara pe locul patru, cu 70.000 de telespectatori, mult sub Pro TV (cu aproape 200.000 pe acest target, cu filme de acţiune - Furios şi Iute şi Ape ucigaşe). Pe Antena 1 a fost Splash.
Nici ca invitați evenimentul de la Măciuca – Vâlcea nu a reușit să adune numărul la care se așteptau mirii și organizatorii. Potrivit estimărilor, din cei 10.000 de participanți care-și anunțaseră prezența a venit în final aproximativ un sfert.
Liderul partidului AUR, George Simion, s-a căsătorit sâmbătă, 27 august, cu Ilinca Munteanu.
Sursa: adevarul.ro