STS a sesizat Parchetul Militar referitor la operatoarea 112 ce a procesat cazul din staţia Costin Georgian
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a sesizat Parchetul Militar în vederea efectuării cercetărilor ce se impun privind eventualele încălcări ale legii de către operatoarea 112 care a procesat cazul semnalat din staţia de metrou Costin Georgian.
''Cu privire la incidentul din data de 12.12.2017, din staţia de metrou Costin Georgian, vă informăm că în Centrul de Primire Apeluri de Urgenţă 112 Bucureşti-Ilfov a fost recepţionat un singur apel telefonic, la ora 16:31:15, cu o durată totală de 2 minute şi 2 secunde. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a sesizat Parchetul Militar în vederea efectuării cercetărilor ce se impun privind eventualele încălcări ale legii de către operatoarea 112 care a procesat cazul'', precizează STS, într-un comunicat transmis AGERPRES.
De asemenea, STS arată că evenimentul din staţia de metrou Dristor a fost recepţionat şi transferat la dispeceratele de urgenţă ale ISU, SAB-IF, DGPMB şi DGJMB.
''Cu privire la evenimentul din staţia de metrou Dristor 1, din seara aceleiaşi zile, facem precizarea că primul apel a fost recepţionat la ora 19:56:52 şi a fost transferat la dispeceratele de urgenţă ale Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Direcţiei Generale de Jandarmi a Municipiului Bucureşti'', se mai precizează în comunicatul citat. AGERPRES