Slugoiul lui Ponta și Tudose, Felix Rache, și soția lui, Nectara, au cumpărat 50% din Etno TV și Taraf TV
Posturile Etno TV şi Taraf TV au avut parte de schimbări de acţionariat. Cele două staţii TV de muzică vor avea acelaşi acţionar majoritar: SC Planning Media SRL, firmă deţinută de Felix Rache (50%) şi soția lui, Janina-Nectara Constantin (50%), anunță Paginademedia.ro .
Fost jurnalist la Antena 3 şi la publicația de satiră „Caţavencii” (ambele, puternic finanțate de PSD), Felix Rache a fost consilier pe comunicare în Guvernul Tudose, apoi l-a urmat pe Victor Ponta la Pro România.
Cealaltă jumătate a acțiunilor de la Etno TV și Taraf TV este deținută de Honorius Prigoană (40%) și Rareș Gărduș (10%).
Fiul cel mare al fostului deputat Silviu Prigoană a făcut rocadă cu fratele său mai mic, Silvius Prigoană: Honorius a reintrat în acționariat (de unde ieșise în 2016), Silvius a părăsit afacerea.
Membrii CNA au aprobat în unanimitate schimbările de la Etno şi Taraf TV.
Acţionariatul Etno TV și Taraf TV:- SC Planning Media SRL (Felix Rache Janina-Nectara Constantin) – 50%
- Honorius Prigoană – 40%
- Rareş Gărduş – 10%
Înainte acestor schimbări, acționarul majoritar al celor două televiziuni era Silvius Prigoană, care deţinea 80% din Etno TV și 60% din Taraf TV.
Explicațiile lui Rareş Gărduş (acţionar minoritar la cele două televiziuni), în şedinţa CNA:
* „Industria muzicală a fost afectată de pandemie. În ultimii 10 ani, posturile muzicale au fost – încet, dar sigur – depăşite de platformele online în materie de difuzare de videoclipuri. Am încercat să facem emisiuni, industria a supravieţuit în special ca urmare a evenimentelor de diverse dimensiuni, de la cele familiale la concertele mari.”
* „Odată cu situaţia pandemică şi cu blocarea evenimentelor timp de un an, am ajuns într-o situaţie mai delicată. Ca să ne pregătim o ieşire din această situaţie, am cooptat în societate noi acţionari. Mă rog, Silvius a fost înlocuit de Honorius, în sensul în care Honorius îşi doreşte să găsească o soluţie de a produce noi emisiuni, noi formate de emisiune. În timp, nu imediat.”
* „Ne dorim să cooptăm acest partener, acesta venind în special în partea de vânzări, de noi formate de televiziune pe care încercăm să le producem în timp, astfel încât, când se va termina această pandemie, să putem să revenim acolo unde am fost înainte cu câţiva ani.”
* „Încercăm să creem produse pentru Etno şi Taraf şi să facem lucruri care să devină o sursă de interes pentru telespectatorii şi utilizatorii care au cam plecat către platformele online, de genul Youtube.”