Începând de luni, Primăria Cluj-Napoca a implementat sistemul online de audiențe și relații cu publicul, transmite Transilvania Reporter.
Există 2 proceduri puse la dispoziție de către Primăria municipiului Cluj-Napoca. Pe de o parte există procedura audiențelor, care pot fi acordate și online de către primar, viceprimari, administrator public, secretar general și directori, pe de altă parte există ”Tichetul albastru”, o inițiativă gândită încă de acum doi ani și a cărei punere în aplicare a fost accelerată de evoluția pandemiei de coronavirus, mai notează sursa citată.
„La Primăria Cluj-Napoca, utilizăm tehnologiile digitale pentru a facilita accesul cetățeanului la informațiile care îl interesează, referitoare la propriile cereri. Am stabilit o nouă premieră națională în administrația publică din România. Încurajăm clujenii să folosească această nouă procedură”, a declarat Emil Boc, primarul Clujului.
Procedura transparentă și rapidă prevede ca la finalul discuției online, solicitantul să primească pe e-mail Tichetul albastru – un document care atestă detaliile și concluziile discuției avute.
”Tichetul albastru” se adresează tuturor cetățenilor care doresc să intre în contact direct cu un funcționar cu funcție de execuție și au cereri în operare la primărie, fie că este vorba de urbanism, patrimoniu, direcția tehnică etc, dar și celor care au primit deja un răspuns la solicitările formulate, dar doresc clarificări ulterioare în maxim 30 de zile de la comunicare pentru diverse probleme tehnice.
Citește articolul complet pe Transilvania Reporter