Scenariul „Siria 2”? Ce servicii secrete STRĂINE joacă tontoroiul pe DESTINUL României?
Gluma s-a cam încheiat miercuri, fraților! România este, în aceste momente, sub atacul direct și fără menajamente al intereselor unor servicii secrete străine! De luni de zile, în zona informală a serviciilor se vorbește în șoaptă de un așa-zis scenariu „Siria 2”, în zona Balcanilor. Devine din ce în ce mai evident faptul că România este ținta acestui Plan! După cum o să citiți mai jos, avem un patrulater mortal: Rusia, Israel, Siria și Corupția! Dar și un președinte foarte slab!
Vă mai amintiți de demisia intempestivă a șefului SIE, Mihai Răzvan Ungureanu? Chiar în săptămânile fierbinți de după scandalul Black Cube, generat de tentativa de spionare a șefei structurii anti-corupție a României, DNA? Vă mai amintiți că șeful partidului care miercuri a anunțat că propune o musulmană(să-i dea Dumnezeu sănătate) în fruntea Guvernului României, a încercat să impună o lege a cenzurii presei, în primăvară? La puțin timp după ce fusese răsplătit cu o importantă distincție evreiască de către un influent om de afaceri evreu de origine rusă. Cu puternice relații în preajma lui Vladimir Putin?
Ce avem acum? Soția născută în România a unui sirian care a lucrat 20 de ani în slujba regimului Assad este propusă în fruntea Guvernului României! Sună exotic nu-i așa? Primul musulman(ă) în fruntea unui Guvern dintr-o țară europeană!
Cum a ajuns în această poziție? Promovată de un grup infracțional dovedit- Mazăre/Constantinescu- și preluată și folosită ulterior de numitul Liviu Dragnea. Ajuns, după o răzgândire foarte suspectă, în fruntea unui partid care acum, cu o susținere mediatică TV cvasi-unanimă, a preluat puterea în România. Nimeni nu-și mai aduce aminte, dar acest Liviu Dragnea a demisionat din funcția de conducere pe care o deținea în PSD la scurt timp după ce a fost condamnat definitiv pentru corupție. Tot atunci a demisionat și din funcția ministerială. Aducând-o, ce să vezi, pe actuala nominalizată la funcția de prim-ministru, Sevil Shhaideh, în scaunul pe care-l ocupase în Guvern.
Ce mecanisme au condus apoi ca șeful de atunci al PSD, Victor Ponta, un prieten fățiș și deșănțat al regimului Erdogan, să demisioneze și el, anunțând pe Facebook, din fruntea partidului? Facilitându-i lui Dragnea preluarea en-fanfare a PSD?
Sunt necunoscutele unui scenariu prin care persoane corupte, extrem de vulnerabile, au ajuns acum să conducă Parlamentul și Guvernul României!
Fuga din România a lui Sebastian Ghiță, unul dintre cele mai controversate personaje din ultimii ani, proprietar de televiziune, nu face decât să amplifice teama expusă în titlu. Și denotă o conivență aproape criminală a unor personaje din serviciile noastre secrete cu acest plan!
Legea nr.182/2002 – privind protecţia informaţiilor clasificate, HG nr. 585/2002 – Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor, respectiv Legea 415/2002 privind CSAT, ar trebui să constituie pentru președinte, în aceste momente, dacă este șeful acestei țări și-i apără interesele, argumentul suprem.
Sevil Shhaideh, în calitate de prim ministru, va deține după depunerea jurământului poziția oficială de vicepresedinte al CSAT, conform Legii nr.415/2002, art.5 “(1) Preşedintele României îndeplineşte funcţia de preşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. (2) Primul-ministru al Guvernului României îndeplineşte funcţia de vicepreşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.…” si, implicit va avea mai mult atributii in aceasta activitate cum ar fi art.7 “(1) Şedinţele Consiliului Suprem de Apărare a Ţării au caracter secret. Şedinţele Consiliului Suprem de Apărare a Ţării sunt conduse de preşedintele acestuia, iar în absenţa sa, de vicepreşedinte. (2) Ordinea de zi se stabileşte de preşedinte, cu consultarea vicepreşedintelui. (3) Propunerile ministerelor trebuie avizate de primul-ministru pentru a fi înscrise pe ordinea de zi.”.
Ca atare, conform Legii nr.182/2002, art.7 “(4) Accesul la informaţii clasificate ce constituie secret de stat, respectiv secret de serviciu, potrivit art. 15 lit.d) şi e), este garantat, sub condiţia validării alegerii sau numirii şi a depunerii jurământului, pentru următoarele categorii de persoane:
a) Preşedintele României;
b) prim-ministru;
c) miniştri
d) deputaţi;
e) senatori;
f) judecători;
g) procurori;
h) magistraţi-asistenţi ai Înaltei…”,
Pentru evitarea unor riscuri sau amenintari la adresa securitatii nationale atat SRI cat si alte structuri nationale sau departamentale de securitate nationala legal stabilite pe teritoriul Romaniei, au obligatia respectarii cerintelor legislatiei nationale aplicabile pe domeniul protectiei informatiilor clasificate, in sensul aplicarii art.158 – 164 din HG 585/2002:
– art.158 alin (2) “Sunt relevante şi vor fi luate în considerare, la acordarea avizului de securitate, caracterul, conduita profesională sau socială, concepţiile şi mediul de viaţă al soţului/soţiei sau concubinului/concubinei persoanei solicitante.”
– art.159 “Următoarele situaţii imputabile atât solicitantului, cât şi soţului/soţiei sau concubinului/concubinei acestuia reprezintă elemente de incompatibilitate pentru acces la informaţii secrete de stat:
a) dacă a comis sau a intenţionat să comită, a fost complice, a complotat sau a instigat la comiterea de acte de spionaj, terorism, trădare ori alte infracţiuni contra siguranţei statului;
b) dacă a încercat, a susţinut, a participat, a cooperat sau a sprijinit acţiuni de spionaj, terorism ori persoane suspectate de a se încadra în această categorie sau de a fi membre ale unor organizaţii ori puteri străine inamice ordinii de drept din ţara noastră;
c) dacă este sau a fost membru al unei organizaţii care a încercat, încearcă sau susţine răsturnarea ordinii constituţionale prin mijloace violente, subversive sau alte forme ilegale;
d) dacă este sau a fost un susţinător al vreunei organizaţii prevăzute la lit. c), este sau a fost în relaţii apropiate cu membrii unor astfel de organizaţii într-o formăde natură să ridice suspiciuni temeinice cu privire la încrederea şi loialitatea persoanei.”
– art.160 “Constituie elemente de incompatibilitate pentru accesul solicitantului la informaţii secrete de stat oricare din următoarele situaţii:
a) dacă în mod deliberat a ascuns, a interpretat eronat sau a falsificat informaţii cu relevanţă în planul siguranţei naţionale ori a minţit în completarea formularelor tip sau în cursul interviului de securitate;
b) are antecedente penale sau a fost sancţionat contravenţional pentru fapte care indică tendinţe infracţionale;
c) are dificultăţi financiare serioase sau există o discordanţă semnificativă între nivelul său de trai şi veniturile declarate;
d) consumă în mod excesiv băuturi alcoolice ori este dependent de alcool, droguri sau de alte substanţe interzise prin lege care produc dependenţă;
e) are sau a avut comportamente imorale sau deviaţii de comportament care pot genera riscul ca persoana să fie vulnerabilă la şantaj sau presiuni;
f) a demonstrat lipsă de loialitate, necinste, incorectitudine sau indiscreţie;
g) a încălcat reglementările privind protecţia informaţiilor clasificate;
h) suferă sau a suferit de boli fizice sau psihice care îi pot cauza deficienţe de discernământ confirmate prin investigaţie medicală efectuată cu acordul persoanei solicitante;
i) poate fi supus la presiuni din partea rudelor sau persoanelor apropiate care ar putea genera vulnerabilităţi exploatabile de către serviciile de informaţii ale căror interese sunt ostile României şi aliaţilor săi.