Grupul american Apple, producătorul telefoanelor iPhone, a oprit livrarea tuturor produselor sale către Rusia la începutul lunii martie, acesta fiind doar una din multe companii occidentale care s-a distanţat de Moscova după invadarea Ucrainei.
Având în vedere oferta limitată de pe piaţa rusească, M.Video a informat joi că telefoanele second hand complet funcţionale au potenţialul de a oferi o alternativă eficientă consumatorilor care caută un dispozitiv de marcă.
M.Video urmează exemplul operatorului rus de telefonie MTS, care în luna mai a lansat o iniţiativă similară.
Miercuri, M.Video a informat că a decis să îşi reducă la jumătate programul de investiţii pentru anul 2022 şi în paralel lucrează la diversificarea bazei de furnizori în China, Turcia şi ţările din fosta URSS.
Companiile ruseşti sunt forţate să se adapteze la izolarea din ce în ce mai mare a Moscovei din cauza sancţiunile occidentale impuse în contextul războiului din Ucraina şi la perturbarea lanţurilor de aprovizionare.