România – Ucraina a „rupt“ audiența: Pro TV, cifre de șapte ori mai mari decât Antena 1
România – Ucraina, meciul nostru de debut la Euro 2024, a devenit o reușită sportivă, dar și una mediatică pentru Pro TV, canalul care deține drepturile pentru Campionatul European din Germania.
Imaginea bucuriei din timpul victoriei cu Ucraina. FOTO: Facebook
Potrivit cifrelor furnizate de paginademedia.ro , confruntarea de la Munchen, deși n-a fost programată în prime-time – meciul a început de la ora 16.00 – a a „rupt“ audiența. Concret, în medie, 2,8 milioane de români au urmărit partida care s-a încheiat cu victoria categorică a tricolorilor, scor 3-0.
„Minutul de aur“, cel în care s-a înregistrat audiența maximă, a fost la ora 17.50, deci aproape de finalul partidei, când 3,7 milioane de români s-au aflat în fața televizoarelor deschise pe Pro TV.
Paginademedia a precizat că aceste cifre, de șapte ori mai mari decât cele înregistrate de Antena 1 și Kanal D, iau în calcul numai televizoarele din locuinţe. Nu şi aparatele de la terase, din cladiri de birouri sau instituţii publice.
Faptul că Pro TV și-a spulberat concurența cu meciul România – Ucraina (3-0) e un rezultat firesc, când vedem ce au difuzat alte canale, când s-a jucat partida de la Munchen:
*Antena 1 - Mireasa şi Observator 17.00
*Kanal D - reluare Jocul Cuvintelor şi, de la 16.30, Casa iubirii
*Happy Channel - serial turcesc Jurământul şi Happy Cafe
Sursa: adevarul.ro