Revelionul Antena 1 cu Dan Negru - cea mai mare cotă de piaţă din ultimii zece ani, pe comercial

Revelionul Antena 1 cu Dan Negru - cea mai mare cotă de piaţă din ultimii zece ani, pe comercial

"Revelionul starurilor 2016", prezentat de Dan Negru, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public, la diferenţă zdrobitoare faţă de concurenţă şi a reuşit să atragă cel mai mare număr de oameni dintre cei prezenţi în faţa televizorului în ultima noapte din 2015.

Dan Negru este astfel, de 16 ani, liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion. În ultima noapte din 2015, Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din ultimii zece ani, cu un record de audienţă de 38% cotă de piaţă, pentru publicul din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, informează televiziunea, citând datele furnizate de Kantar Media şi Armadata SRL, care au fost prelucrate de departamentul Research Antena Group.

Minutul de aur al "Revelionului starurilor 2016", de la ora 00.32, a adunat în faţa micilor ecrane 4.264.000 de români din toată ţara, Antena 1 înregistrând 23,1 puncte de rating şi 44,9% cotă de piaţă. De asemenea, minutul de la miezul nopţii a adunat în faţa micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată ţara.

"Revelionul este cel mai mare copil al meu. A împlinit ieri 16 ani şi ne îndreptăm spre majorat. Mulţi dintre cei care s-au uitat aseară nici măcar nu erau născuţi acum 16 ani, când am început eu Revelioanele", declară Dan Negru.

Pe de altă parte, cel de-al 16-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru la Antena 1 şi difuzat în intervalul orar 21.48 - 02.00 a obţinut în acest an o audienţă de nouă ori mai mare faţă de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga ţară.

Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată ţara, cu o medie de 16,6 puncte de rating şi 32,8% cotă de piaţă, urmată de Kanal D, cu 5 puncte de rating şi 9,8% cotă de piaţă. Pro TV, clasat pe locul al VI-lea, a înregistrat numai 1,8 puncte de rating şi 3,6% cotă de piaţă. La minutul de aur, de la ora 00.32, 4.264.000 de români urmareau "Revelionul starurilor", cifrele înregistrate fiind de 23,1 puncte de rating şi 44,9% cotă de piaţă.

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc şi la nivelul publicului din mediul urban, cu 16,6 puncte de rating şi 35,5% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al VI-lea, cu doar 1,8 puncte de rating şi 3,9 cotă de piaţă, după Kanal D, TVR 1, România TV şi Naţional TV. În minutul de aur, de la 00.31, Antena 1 obţinea un rating de 22,3 de puncte şi o cotă de piaţă de 46,8 procente.

Antena 1 îşi păstrează supremaţia şi la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, "Revelionul starurilor 2016" înregistrând pe acest segment de public 16 puncte de rating şi 38% cotă de piaţă, de peste şase ori mai mult faţă de Pro TV, clasat pe locul al treilea, cu 2,5 puncte de rating şi 5,9 procente din cota de piaţă. În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 00.19, Antena 1 a obţinut un rating de 21,1 puncte şi o cotă de piaţă incredibilă: 49,4 procente.

Pe de altă parte, show-ul "Chef de râs", cu Vasile Muraru şi Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion la Antena 1, difuzat în intervalul orar 19:55 - 21:48, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audienţă, de la ora 21.44, a adunat în faţa micilor ecrane 3.323.000 de telespectatori din toată ţara. La nivelul publicului din toata ţara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 13,1 puncte de rating şi 24,3% cota de piaţă, urmată de Kanal D, cu 4,4 puncte de rating, şi 8,1% cotă de piaţă, şi de Pro TV, cu 4,1 puncte de rating şi 7,5 cotă de piaţă. Antena 1 a fost lider şi la nivelul publicului de la oraşe, cu 13,1 puncte de rating şi 26,8 de procente din cota de piaţă, urmată de Pro TV, cu 3,9 puncte de rating şi 7,9% cota de piaţă. De asemenea, Antena 1 conduce detaşat şi clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu o medie de 12,8 puncte de rating şi 29,5 procente din cota de piaţă, urmată de Pro TV, cu 5,2 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii Antenei 1 au preferat programele pregătite de postul din Băneasa. Astfel, Antena 1 a fost lider de audienţă pe parcursul întregii zile (02.00 - 02.00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audienţă de 5,9 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 3,6 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă. Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audienţă mai mult decât dublă faţă de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 6,1 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV a înregistrat o audieţă medie de 2,9 puncte de rating şi 10,1% cotă de piaşă. Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audienţelor cu 6,3 puncte de rating şi 19,9% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV ocupă poziţia secundă, cu 2,8 puncte de rating şi 8,9% cotă de piaţă.

Antena 1 a fost lider absolut de audienţă în prime-time (19.00 - 23.00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audienţă de 12,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27,8% procente, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 5,3 puncte de rating şi 12% cotă de piaţă. Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audienţă triplă faţă de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 12,5 puncte de rating şi 25,6% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 4,2 puncte de rating şi 8,5% cotă de piaţă. Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audienţelor cu 12,9 puncte de rating şi 24,2% cotă de piaţă, fiind urmărită în medie de 2.386.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV ocupă poziţia secundă cu 4,4 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă.

Sursa: mediafax.ro


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…