Rareș Bogdan, mesaj de ultimă oră: Am avut dreptate, dar mă întreb cine va suporta pierderile înregistrate. O voi face și oficial

Rareș Bogdan, mesaj de ultimă oră: Am avut dreptate, dar mă întreb cine va suporta pierderile înregistrate. O voi face și oficial

Am avut dreptate! Comisia Europeană confirmă faptul că lupta mea și a colegilor din Delegația EPP România Gheorghe Falcă și Marian-Jean Marinescu pentru drepturile transportatorilor români n-a fost o prostie! Știți cât ne-am bătut pentru ceea ce se cunoaște drept Pachetul Mobilitate I și câte piedici a trebuit să ocolim pentru a-i ajuta pe transportatorii din România (plus cei din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Cipru, Malta, Letonia, Lituania, Estoria). Ei bine, două studii comandate de Comisia Europeană arată negru pe alb că impactul obligării șoferilor de tir să se întoarcă la bază o dată la 8 săptămâni și problema cabotajului ar putea fi devastatoare, scrie pe Facebook liderul PNL Rareș Bogdan.

Textul integral:

„Am avut dreptate! Comisia Europeană confirmă faptul că lupta mea și a colegilor din Delegația EPP România Gheorghe Falcă și Marian-Jean Marinescu pentru drepturile transportatorilor români n-a fost o prostie! Știți cât ne-am bătut pentru ceea ce se cunoaște drept Pachetul Mobilitate I și câte piedici a trebuit să ocolim pentru a-i ajuta pe transportatorii din România (plus cei din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Cipru, Malta, Letonia, Lituania, Estoria).

Ei bine, două studii comandate de Comisia Europeană arată negru pe alb că impactul obligării șoferilor de tir să se întoarcă la bază o dată la 8 săptămâni și problema cabotajului ar putea fi devastatoare.

Nu doar pentru acest segment economic, ci și pentru mediu! Prevederile respective au fost introduse în Pachet fără studiu de impact, ceea ce mi se pare halucinant. Pachetul Mobilitate I contravine Pactului Ecologic European, e limpede! Prevederile respective vor avea ca efect faptul că în anul 2023 vor exista 3,3 milioane de tone suplimentare de emisii de CO2 anual. De asemenea, ar putea genera până la 704 tone de oxizi de azot (NOx) și 251 tone de particule (PM2.5).

Comisia Europeană va începe consultări cu Statele Membre, Parlamentul European și toți actorii implicați, pentru a găsi soluții. Aș zice că trebuie să o facă rapid. Mă bucur că nu ne-am înșelat în demersurile noastre, dar mă întreb cine va suporta pierderile înregistrate. O voi face și oficial.”


populare
astăzi

1 Informații care dau fiori...

2 ALERTĂ România, condamnată să-i plătească 85 de milioane de euro plus dobânzi fostului proprietar rus al rafinăriei RAFO Onești

3 VIDEO Priviți ce „drăcovenie” au scos americanii din „cutia cu maimuțe”

4 Dau și ceilalți? / O mare navă rusă s-a scufundat în Mediterană după o explozie la sala motoarelor / „Ursa Major” era „strategică” pentru Rusia

5 Băiatul lui Ștefan Bănică Jr. povestește cum a fost bătut și umilit: „Mi-a dat pumni în burtă, apoi se lua de mine: de ce plângi, ești fetiță?”