RAHAȚII doar put, nu fac audiență! Ghiță și Cristoiu, o mare BĂȘINĂ de presă! TVR1 a avut audiență sub Disney, pe urban!
Rahații doar put, nu fac audiență! Ghiță și Cristoiu, o mare bășină de presă! TVR1 a avut audiență sub Disney, pe urban! Câți români s-au uitat la Sebastian Ghiță, în interviul difuzat simultan de patru posturi TV? România TV, Antena 3, B1 TV și TVR 1 (la emisiunea România 9, cu Ionuț Cristache) au dat în același timp interviul luat de Ion Cristoiu.
Cu ce rezultate?
Dacă la nivelul întregii țări Ghiță a scos, pe patru posturi la un loc, aproape cât Exatlonul de pe Kanal D, pe publicul comercial interesul a fost mult mai mic. Toate posturile la un loc, cu Sebastian Ghiță, nu au avut nici jumătate cât Exatlonul de pe Kanal D, anunță Paginademedia.ro .
Paginademedia.ro prezintă audiențele interviului dat simultan de România TV ntena 3, B1 TV și TVR 1, în intervalul 21.00-21.45:
NATIONAL. La nivelul întregii țări, 1,63 milioane de români s-au uitat, în total, pe cele patru posturi TV la interviul lui Sebastian Ghiță. Cei mai mulți, la România TV: 700.000, și la Antena 3 - 663.000.
Postul public a intrat în premieră în sistemul de "simultane" (până acum materialele legate de cazuri ca Sebastian Ghiță, în general atacuri și acuzații la adresa DNA, erau pe România TV și Antena 3) a ținut cu subiectul 140.000 de români. A fost pe locul zece la general.
Clasamentul total a fost condus de Kanal D, cu Exatlon: 1,8 milioane de români, cu aproape 200.000 mai mulți decât "simultanul" lui Ghiță.
Posturile care au dat interviul:
România TV - 700.000 de telespectatori
Antena 3 - 663.000
TVR 1 - 139.000
B1 TV - 128.000
URBAN. Aproape 900.000 de telespectatori la orașe pentru cele patru posturi, cu Ghiță. La orașe, Sebastian Ghiță a depășit Exatlonul (nu cu mult).
Pe publicul urban, cei mai mulți telespectatori s-au uitat la Ghiță pe Antena 3 (436.000). Cei mai puțini, la TVR 1 (64.000). Postul public a fost pe locul 17.
Interviul lui Ghiță la orașe:
Antena 3 - 436.000 de telespectatori
România TV - 311.000
B1 TV - 82.000
TVR 1 - 64.000
COMERCIAL. Interes foarte scăzut pentru Sebastian Ghiță în rândul tinerilor. Doar 161.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe toate cele patru canale. Ca o comparație, Exatlonul de pe Kanal D a avut 425.000 de telespectatori din acest target.
Cei mai puțini tineri, la TVR 1: 15.000.
Interviul lui Sebastian Ghiță pe publicul comercial:
Antena 3 - 79.000
România TV - 50.000
B1 TV - 17.000
TVR 1 - 15.000.