Problemele persistă și miercuri în rețeaua Raiffeisen: Nu se pot face retrageri de bani din anumite bancomate, iar unii internauți acuză că nu li s-au returnat încă banii în cont
Problemele cu serviciile Raiffeisen continuă și miercuri, 15 iulie, mai mulți cititori HotNews.ro reclamând faptul că nu au putut retrage bani din anumite bancomate ale băncii. La sediul Raiffeisen de pe Calea Victoriei sunt două ATM-uri. Dacă cel din interior mergea, la cel din afara unității nu se puteau retrage bani, fiind afișat mesajul: "This function is temporarily inaccesible". Aceeași situație a fost semnalată de un alt cititor la un sediu Raiffeisen din zona Gării de Nord. În plus, pe pagina de Facebook a băncii, unii internauții reclamă că nu li s-au returnat nici acum sumele blocate.
La sediul Raiffeisen din Calea Victoriei din cele două ATM-uri, doar unul funcționa miercuri până în ora 11:00 conform verificărilor HotNews.ro, care a încercat să retragă o sumă de bani folosind un card de debit.
Click pentru a deschide
Mesajul afișat pe ecranul bancomatului nefuncțional nu indică deloc lipsa banilor, ci faptul că funcția de retragere de bani nu este accesibilă.
Click pentru a deschide
Bancomatul din interior funcționa și am putut retrage bani.
Conform altor cititori HotNews.ro situația nu este singulară, aceeași problemă fiind semnalată miercuri și în cadrul unei unități Raiffeisen de la Gara de Nord.
În plus, pe pagina de Facebook a băncii , internauții continuă să reclame anumite probleme și miercuri, 15 iulie.
Click pentru a deschide
Unii reclamă că nu li s-au returnat în conturi sumele blocate anterior, deși banca a anunțat ieri că "toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi" și că "în situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră."
Click pentru a deschide