Probleme cu vuvuzelele?/Vineri, Antena 3 și România TV au avut, împreună, doar 48.000 de telespectatori între 21-54 de ani, în prime-time!
La nivel general, în publicul urban, primele 10 televiziuni au strâns vineri, 31 martie, în intervalul 20.30-00.15, sub 2,4 milioane de telespectatori. Dintre aceștia, aproape jumătate au fost la Pro TV! Posturile controlate de oligarhi – Antena 1, România TV, Antena 3 – au avut, la un loc, aproape 520.000 de telespectatori.
Zona cea mai „arzătoare“ este însă cea căutată cu înfrigurare de agențiile de publicitate și de companii deopotrivă – publicul comercial care locuiește în orașe. Aici e un veritabil dezastru pentru televiziunile românești, care pare că pur și simplu nu mai sunt urmărite de populația activă și de tineri, scrie ziaristii.com .
În total, dintre românii cu vârste cuprinse între 21-54 de ani și care locuiesc la orașe, vineri seara s-au uitat la primele 10 posturi românești de televiziune sub 880.000 de oameni. Dintre aceștia, jumătate au stat pe Pro TV. Restul de 9 televiziuni și-au împărțit ce-a rămas, adică în jurul a 430.000 de privitori.
Posturile-fanion ale sistemului, România TV și Antena 3, au avut 28.000 și, respectiv, 20.000 de telespectatori! Realitatea TV a avut o audiență prea mică pentru a prinde Top 10.
România TV și Antena 3, unde de ani buni este expusă propaganda anti-justiție, conspiraționistă și cu puternice puseuri anti-occidentale, sunt marile beneficiare ale banilor publici împărțiți de PSD și PNL pentru „propagandă și presă“. Legea interzice contractele direct cu televiziunile, așa că acestea se fac cu site-urile care le aparțin. În schimb, PSD și PNL beneficiază de protecție mediatică. USR-ul nu are acces la posturile TV, pentru a-și prezenta pozițiile, fiind în schimb atacat sistematic.
Comentând aceste ultime cifre de audiență, analistul Hari Bucur-Marcu, expert în politici de apărare, a menționat: „Doar 20.000 de persoane cu bani de cheltuit pe produse din reclame, dintr-un total de 1.230.000, își pierd vremea, vineri seara, în prime time, uitându-se la un canal de televiziune așa-zis de știri. Toate astea ne arată că televiziunea comercială din România este o întreprindere falimentară. Că nu are cum să se susțină din reclame, decât dacă cei care cumpără timp de antenă pentru reclamele lor fac de fapt o sponsorizare mascată a acestui tip de televiziune. Din cine știe ce motive noncomerciale“.