Pro TV, RECORD de audienţă la meciul României cu Franța!
Pro TV a înregistrat un record de audienţă prin difuzarea meciului de fotbal dintre România şi Franţa, de la Euro 2016, milioane de români fiind cu ochii pe postul din Bulevardul Pache Protopopescu. Meciul dintre România şi Franţa a stabilit un record pentru piaţa TV din România, înregistrând cel mai mare share pe publicul comercial al unui program din prime time din istoria măsurătorii moderne a audienţelor, transmite Pro TV.
La nivelul întregii ţări, peste 4,5 milioane de telespectatori se uitau la Pro TV, pe întreg intervalul de difuzare al meciului, între 22:01 - 23:54, în timp ce pe Dolce Sport, celălalt canal din România care transmite meciuri de la Euro 2016, s-au uitat numai 200.000 de telespectatori.
De remarcat audienţa Kanal D pe intervalul meciului: aproape 1,1 milioane de români medie. Postul turcesc avea pe post serialul „Bahar“, până la 22.30, apoi „Best of Vacanţa Mare“.
Pe locul al treilea, Antena 1 a avut audienţe de peste 12 ori mai mici (364.000 de telespectatori) decât meciul Franţa - România, arată paginademedia.ro. În minutul de aur, de la 22:28, peste 5.1 milioane de telespectatori urmăreau meciul de start al Campionatului European de Fotbal.
Pe segmentul publicului urban, Pro TV a înregistrat trei milioane de telespectatori, în timp ce la Dolce Sport erau 60.000 de telespectatori. Audienţa Pro TV a fost de şase ori mai mare decât locul următor pe interval - Kanal D (518.000 de telespectatori) şi de peste 16 ori mai ridicată decât a Antenei 1 (178.000 de telespectatori), notează aceeaşi sursă citată.
Meciul dintre România şi Franţa a stabilit un record pentru piaţa TV din România, înregistrând cel mai mare share pe publicul comercial al unui program din prime time din istoria măsurătorii moderne a audienţelor, transmite Pro TV.
Astfel, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Pro TV a fost lider de audienţă cu 29.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 71%, următorul post clasat înregistrând 2.7 puncte de rating şi 6.7% cotă de piaţă. În traducere, aproape trei sferturi din publicul între 18 şi 49 de ani care se uita la televizor era pe meciul difuzat de Pro TV - 1,4 milioane de telespectatori.
Pe publicul comercial, consumul TV a fost afectat de faptul că mulţi români au preferat să vadă meciul în public sau la terase, zone care nu sunt contorizate în clasamentele de audienţă, arată Paginademedia.ro .
Diferenţele faţă de locurile următoare au fost foarte mari: Pro TV a avut cifre de peste zece ori mai mari decât locul al doilea - Kanal D - (134.000 de telespectatori) şi de peste 13 ori peste Antena 1 (109.000 de telespectatori). Dolce Sport a avut doar 20.000 de telespectatori pe acest segment.
Următorul meci al României se vede la Pro TV miercuri, 15 iunie, de la ora 19:00, când echipa noastră se întâlneşte cu selecţionata Elveţiei.