Pro TV, lider de audiență în 2023/Din primele 100 de filme vizionate de români anul trecut, 99 au fost difuzate de Pro TV!
Pro TV, lider de audiență în 2023. Pe parcursul anului, show-urile și serialele PRO TV au fost preferatele telespectatorilor, fiind urmărite zilnic. Cota de piață a televiziunii a crescut la 24%, comparativ cu media de 23.4% înregistrată în 2022, depășind semnificativ televiziunea de pe locul doi, care a avut un share de 16.7% pe segmentul de public Național, format din persoane cu vârsta între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.
În prime time, în intervalul orar 19:00 – 23:00, pe același segment de public, PRO TV și-a menținut poziția de lider de audiență și a înregistrat o medie de 7.7 puncte de rating și 26.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a avut 5.2 rating și 18.2% share.
În 2023, cel mai urmărit show TV a fost Românii au talent, cu o medie de 11.8 rating și 39.6% share, în rândul publicului Național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.
Toate jurnalele de Știri PRO TV au avut în 2023 o cotă de piață medie de 30.5%, depășind astfel semnificativ cotele de piață ale competitorilor. În medie, principalul jurnal de știri al zilei, de la ora 19, a înregistrat 31.1% share, dublu față de televiziunea de pe locul doi. Știrile PRO TV reprezintă în continuare prima alegere pentru românii care caută informații, dar și cea mai credibilă sursă de știri, după cum arată un studiu realizat de Institutul Reuters al Universității din Oxford în 2023.
Las Fierbinți rămâne cel mai iubit serial din România. Aventurile fierbințenilor s-au clasat pe prima poziție și în 2023, cu un rating mediu de 10.1 și o cotă de piață de 30%, în timp ce televiziunea de pe locul doi a avut 6.3 rating și 18.8% share.
Anchetele marca România, te iubesc! au arătat, și în anul ce tocmai a trecut, realitatea din țara noastră. Emisiunea a fost pe primul loc în preferințele telespectatorilor și a obținut o cotă de piață de 19.6%, aproape dublu față de principalul competitor.
În funcție de cota de piață, din primele 100 de filme vizionate de români în 2023, 99 au fost difuzate de PRO TV. Acțiunea, umorul și suspansul au fost printre opțiunile preferate de telespectatori.
Sursa: StirilePROTV