Cu preţuri crescute în România, Dacia vinde Spring cu numai 19.800 de euro în Franţa, dar cu 22.550 de euro în Germania. În Spania, modelul electric este comercializat la un preţ de 20.205 euro, iar în Portugalia, preţul de plecare este de numai 19.600 de euro. Apoi, în Belgia, Dacia Spring are preţuri care pleacă de la 19.990 de euro, iar dealerii bulgari cer pentru model 21.356 de euro. Astfel, se poate observa că în România Spring are preţul cel mai mare din Europa dacă excludem piaţa din Germania, unde modelul electric de la Dacia este mai scump.
Dacia Spring s-a vândut în peste 27.000 de exemplare în Europa anul trecut, fiind pe locul 14 între maşinile electrice la vânzare în Europa.
Dotările şi preţul iniţial
Cu cataloagele de precomenzi deschise în primăvara lui 2021, modelul 100% electric Dacia Spring a trecut deja prin mai multe modificări ale preţului. Într-o primă fază, pe 20 martie 2021, Dacia a anunţat deschiderea precomenzilor pentru România, iar preţul menţionat atunci era de 18.100 euro (TVA inclus). Acest cost se referea la singura variantă disponibilă, Confort Plus, care includea o serie de echipamente de siguranţă, precum limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forţei de frânare, şase airbaguri, buton SOS, aprindere automată a farurilor şi frânare automată de urgenţă. Totodată, maşina includea sistem de navigaţie şi multimedia cu ecran tactil de 7 inch, cablu de încărcare şi asistenţă video la parcarea cu spatele. Pe lângă dotările de serie, maşina putea fi comandată, opţional, şi cu adaptor încărcare rapidă.
Tot în martie 2021, cei de la Dacia menţionau că în timp vor fi deschise precomenzile pentru versiunea de echipare Comfort, disponibilă la preţul de 16.800 de euro. Surprinzător sau nu, această variantă nu a mai ajuns niciodată în România.