PNL apără campania de promovare a lui Ciucă: „Toate partidele beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat”

PNL apără campania de promovare a lui Ciucă: „Toate partidele beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat”

Potrivit legii, toate partidele politice beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat și fiecare partid își stabilește priorităile legate de promovarea activităților sale, a transmis PNL printr-un comunicat.

PNL apără campania de panotaj a lui Nicolae Ciucă FOTO Arhivă

PNL apără campania de panotaj a lui Nicolae Ciucă FOTO Arhivă

"PNL - precum și celelalte partide – folosește aceste fonduri pentru a promova activitatea partidului, conducerea formațiunii, candidații, atât prin campanii de panotaj outdoor, cât și alte metode", a transmis Biroul de presă PNL, adăugând că primul lider care a beneficiat de o asemenea promovare a fost Cătălin Drulă, pe atunci președintele USR.

"În prezent, un alt lider de partid - George Simion, președintele AUR – își promovează, în același mod, un plan electoral prezentat în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie. Dintre formațiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activități de promovare", se mai arată în comunicat.

Național-liberalii au menționat, de asemenea, că panourile publicitare au fost rezervate și contractate încă din luna februarie 2024 pentru întregul an, având în vedere toate campaniile electorale și materialele de promovare ale partidului. Aceste panouri nu au fost destinate exclusiv promovării cărții președintelui, fiind utilizate și pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European și pentru Ziua Partidului.

"Manifestarea aceleiași transparențe ar trebui să vină din partea tuturor partidelor. Spre deosebire de alte formațiuni politice, PNL a răspuns întrebărilor venite din partea presei", a mai transmis formațiunea politică, precizând totodată că volumul autobiografic al lui Nicolae Ciucă urmează să fie lansat în perioada următoare, iar toate veniturile vor fi direcționate către susținerea unor inițiative caritabile.

Afirmațiile vin după ce, o analiză realizată de Snoop.ro a arătat că, până acum, campania de promovare a candidatului Nicolae Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” - a costat 2 milioane de euro, sumă care se va dubla în noiembrie.

Suma a fost plătită de PNL din bani publici, pentru cele 400 de panouri de promovare a cărții autobiografice a președintelui partidului

PNL a precizat, într-un răspuns oficial către Snoop.ro , că publicitatea cărții „Un ostaș în slujba țării”, care a intrat în a patra lună, costă 510.000 de euro pe lună, aici intrând chiria expunerii publicitare, TVA și taxele locale.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…