PNL apără campania de promovare a lui Ciucă: „Toate partidele beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat”

PNL apără campania de promovare a lui Ciucă: „Toate partidele beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat”

Potrivit legii, toate partidele politice beneficiază de subvenție din partea bugetului de stat și fiecare partid își stabilește priorităile legate de promovarea activităților sale, a transmis PNL printr-un comunicat.

PNL apără campania de panotaj a lui Nicolae Ciucă FOTO Arhivă

PNL apără campania de panotaj a lui Nicolae Ciucă FOTO Arhivă

"PNL - precum și celelalte partide – folosește aceste fonduri pentru a promova activitatea partidului, conducerea formațiunii, candidații, atât prin campanii de panotaj outdoor, cât și alte metode", a transmis Biroul de presă PNL, adăugând că primul lider care a beneficiat de o asemenea promovare a fost Cătălin Drulă, pe atunci președintele USR.

"În prezent, un alt lider de partid - George Simion, președintele AUR – își promovează, în același mod, un plan electoral prezentat în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie. Dintre formațiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activități de promovare", se mai arată în comunicat.

Național-liberalii au menționat, de asemenea, că panourile publicitare au fost rezervate și contractate încă din luna februarie 2024 pentru întregul an, având în vedere toate campaniile electorale și materialele de promovare ale partidului. Aceste panouri nu au fost destinate exclusiv promovării cărții președintelui, fiind utilizate și pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European și pentru Ziua Partidului.

"Manifestarea aceleiași transparențe ar trebui să vină din partea tuturor partidelor. Spre deosebire de alte formațiuni politice, PNL a răspuns întrebărilor venite din partea presei", a mai transmis formațiunea politică, precizând totodată că volumul autobiografic al lui Nicolae Ciucă urmează să fie lansat în perioada următoare, iar toate veniturile vor fi direcționate către susținerea unor inițiative caritabile.

Afirmațiile vin după ce, o analiză realizată de Snoop.ro a arătat că, până acum, campania de promovare a candidatului Nicolae Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” - a costat 2 milioane de euro, sumă care se va dubla în noiembrie.

Suma a fost plătită de PNL din bani publici, pentru cele 400 de panouri de promovare a cărții autobiografice a președintelui partidului

PNL a precizat, într-un răspuns oficial către Snoop.ro , că publicitatea cărții „Un ostaș în slujba țării”, care a intrat în a patra lună, costă 510.000 de euro pe lună, aici intrând chiria expunerii publicitare, TVA și taxele locale.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 O americancă stabilită în România, în stare de șoc: „În România găsești peste tot, în SUA nu se întâmplă așa”

2 Cea mai bună dovadă că sfârșitul lumii este aproape...

3 Procurorii DNA l-au reținut pe șeful Poliției Rutiere Maramureș

4 VIDEO War fashion / Un cecen capturat de ucraineni în regiunea Kursk purta un hanorac în valoare de 2.300 de dolari

5 Putin s-a enervat, a cerut împingerea imediată a ucrainenilor din Kursk și l-a întrerupt pe guvernatorul regiunii care făcea bilanțul teritoriului oc…