Peste jumătate dintre clienţii Enel au îndeplinit condiţiile din lege pentru a le fi redusă factura
Aproape 60% din facturile emise de Enel Energie şi Enel Energie Muntenia pentru furnizarea de energie electrică au fost compensate şi plafonate, au transmis reprezentanţii companiei, vineri, la solicitarea AGERPRES.
"Furnizorii Enel au trimis clienţilor persoane fizice care se încadrează în prevederile OUG 118/2021 facturi la electricitate aferente lunilor de consum noiembrie şi decembrie cu schema de compensare şi de plafonare aplicată. Astfel, clienţilor rezidenţiali le-a fost trimise câte o singură factură pentru intervalul de consum menţionat, pentru energia electrică. Întregul proces a presupus un efort fără precedent în modificarea sistemelor informatice, pentru a putea aplica prevederile legislative în cel mai scurt timp cu putinţă, ţinând cont de modificările succesive aduse schemei, ultimele fiind publicate în Monitorul Oficial pe data de 18 decembrie", au spus reprezentanţii companiei.
Astfel, mai bine de jumătate din clienţii casnici ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia s-au încadrat şi au primit beneficiile prevăzute în schema de sprijin aprobată pentru energia electrică.
"Mai exact, din aproximativ 2.234.000 de facturi la energia electrică emise acestora în decembrie, aproape 60% au fost compensate sau plafonate", au arătat oficialii companiei.
Joi, Engie România a transmis că peste 45% dintre clienţii companiei de gaze naturale nu au întrunit condiţiile de eligibilitate stabilite prin lege pentru a beneficia de măsurile de plafonare sau compensare. AGERPRES/(Autor: Florentina Cernat, editor: Mariana Nica, editor online: Anda Badea)