O tânără influencer a murit încercând să slăbească. Cum își încuraja urmăritorii să lupte cu obezitatea
O tânără influencer a reușit să slăbească mai mult de jumătate din greutatea sa și a încercat să fie o sursă de inspirație pentru alte persoane, care se luptă cu obezitatea. Din nefericire, schimbarea i-a fost fatală.
Cuihua a vrut să slăbească 100 de kilograme FOTO Twitter
Tânăra a participat la o tabără de slăbit
Tânăra era din China, avea vârsta de 21 de ani și era cunoscută sub numele Cuihua. Moartea sa a determinat mass-media de stat să avertizeze asupra riscurilor de siguranță, pe care le implică taberele de slăbire, notează CNN .
De asemenea, a fost tras un nou semnal de alarmă cu privire la presiunile la care sunt supuse femeile, pentru a se conforma standardelor de frumusețe.
Cuihua a postat despre modul său de a slăbi, pe rețeaua Douyin, versiunea chineză a TikTok. Ea a încercat, în acest mod, să își încurajeze zecile de mii de urmăritori să lupte cu obezitatea. Recent, ea a distribuit mai multe videoclipuri în care face exerciții intensive: alergând și ridicând greutăți. Tânăra a mărturisit că ar cântări 156 de kilograme, din care intenționa să dea jos 100.
China National Radio a raportat că Cuihua – identificată prin numele ei de familie Zhou – s-a alăturat mai multor tabere de slăbit, în diferite orașe, în încercarea de a-și atinge obiectivul. În ultimele două luni, predecesoare morții sale, ea a slăbit peste 27 de kilograme .
Ultima tabără de slăbit la care a participat a fost în provincia Shaanxi, cu doar două zile înainte să moară. În timp ce tabăra a promovat „mese hrănitoare, odihnă și exerciții sănătoase”, organizatorii au spus că a fost alegerea tinerei să-și limiteze dieta în timp ce făcea exerciții intense.
Videoclipurile cu antrenamentul Cuihua au fost șterse de pe pagina sa. Presa chineză a mai relatat că familia tinerei a primit „compensații” din partea organizatorilor taberei, dar suma nu a fost menționată.
Mai mult control asupra industriei
Moartea lui Cuihua Zhou a sporit, de asemenea, controlul asupra influencerilor și a rețelelor sociale , în general. Industria a atras critici din partea autorităților, în ultimii ani, din cauza stilurilor de viață oamenii influenți le promovează și a provocărilor, din ce în ce mai extreme, la care participă pentru a-și atrage public.
Această dezbatere a fost reaprinsă luna trecută, când un influencer cunoscut sub numele de „Brother Three Thousand” a fost găsit mort la doar câteva ore după ce s-a filmat cum bea mai multe sticle de Baijiu, un spirt chinezesc cu un conținut de alcoolcuprins între 30% și 60%, ca parte a unei competiții online.
Sursa: adevarul.ro