NN România donează ventilatoare mecanice în valoare de un milion de lei Spitalului Clinic Colentina Bucureşti
NN România se implică pentru limitarea efectelor Covid-19 şi donează ventilatoare mecanice în valoare de un milion de lei Spitalului Clinic Colentina Bucureşti, potrivit unui comunicat al companiei.
"Solidaritatea şi responsabilitatea comună sunt principiile care stau la baza industriei de asigurări, în care grupul NN activează de 175 de ani. E în ADN-ul nostru să ne pese, să ne îndeplinim angajamentele şi să ne implicăm suplimentar ori de câte ori e nevoie. De aceea, facem continuu toate eforturile pentru siguranţa, sănătatea şi bunăstarea comunităţii din care facem parte. Suntem recunoscători pentru toate acţiunile de bine din această perioadă dificilă, fiecare contribuind la mai multe şanse la viaţă", declară Gabriela Lupaş-Ţicu, Chief Marketing Officer al NN România.
Conform comunicatului, NN România donează sisteme de ventilaţie şi monitorizare a respiraţiei, vitale pacienţilor în stare critică afectaţi de coronavirus. Donaţia însumează un milion de lei, iar echipamentele medicale vor ajunge la Spitalul Clinic Colentina din Bucureşti. Spitalul este desemnat centru suport în tratarea cazurilor de infecţie cu Covid-19 pentru Institutul Matei Balş şi este astfel în linia întâi de salvare a acestor pacienţi, având nevoie de tot sprijinul.
Prin această donaţie, NN România contribuie la creşterea capacităţii sistemului medical de tratare a pacienţilor şi oferă şanse la viaţă cât mai multor persoane afectate. În acelaşi timp, NN oferă un sprijin pe termen lung, asigurând aparatură medicală care va fi disponibilă în spital şi dincolo de situaţia actuală pentru a contribui la salvarea cât mai multor pacienţi.
Achiziţia aparatelor de ventilaţie va fi coordonată de Crucea Roşie Română, partenerul oficial al Guvernului României în perioada epidemiei. Organizaţia se va asigura că aparatele vor fi disponibile în cel mai scurt timp pentru tratarea celor în nevoie.
De asemenea, în comunicat se precizează că la NN România principala prioritate este ca toate promisiunile făcute clienţilor să fie respectate, iar compania să ajute în plus, mai ales în perioade dificile, ori de câte ori contextul de business o va permite.
Clienţii NN care au o asigurare de viaţă sau o asigurare suplimentară de sănătate beneficiază de aceasta şi în situaţii de epidemie sau pandemie. Aceştia au certitudinea că ei şi cei dragi lor vor fi protejaţi financiar dacă vor fi direct afectaţi de Covid-19. Deşi, asigurarea de sănătate NN exclude epidemiile şi pandemiile, pentru a veni în sprijinul clienţilor care deja deţin o astfel de asigurare şi a căror stare de sănătate va fi afectată de Covid-19, NN a decis să evalueze fiecare solicitare din partea acestora şi să acomodeze plata cu titlu de excepţie a indemnizaţiei de asigurare pentru spitalizarea cauzată de Covid-19, atât timp cât situaţia o va permite să procedeze astfel.
În această perioadă dificilă şi din punct de vedere economic, clienţii care ar putea fi nevoiţi să amâne plata asigurărilor lor au deja o perioadă de graţie de 30 de zile, conform condiţiilor contractuale. În plus, compania evaluează fiecare situaţie alături de clienţi, la solicitarea acestora, pentru a găsi împreună cea mai potrivită soluţie prin care ei să beneficieze de asigurare mai ales în perioade ca acestea, când relevanţa unui astfel de produs este şi mai ridicată.
Pentru orice solicitări, clienţii pot contacta NN, prin canalele digitale disponibile, fără să fie nevoie să se deplaseze la un sediu NN şi, implicit, fără să se expună suplimentar riscurilor.
Grija NN România pentru comunitate se reflectă şi în deciziile luate în această perioadă în beneficiul angajaţilor. Din martie, echipa din sediul central lucrează în proporţie de peste 95% de acasă, pe baza practicii existente în companie încă din 2016 şi aplicate la scară largă odată cu declararea stării de urgenţă. Echipa de peste 1.500 de consultanţi financiari din toată ţara lucrează de asemenea de la distanţă. Ei sunt în contact permanent cu clienţii prin intermediul instrumentelor digitale pe care le au la dispoziţie şi aplicând procese operaţionale adaptate de NN aşa încât să poată lucra de la distanţă. AGERPRES