Netflix susține că blocarea partajării conturilor a fost un succes. A anunțat că milioane de oameni s-au abonat
Încă de la începutul acestui an, Netflix a anunțat că va bloca partajarea contului, măsură ce se aplică, în prezent, în peste 100 de țări. După trei luni, compania a anunțat și care sunt rezultatele acestei decizii.
Netflix a câștigat aproape 6 milioane de noi abonați FOTO Arhivă
Reprimarea partajării parolelor Netflix pare să dea roade. Gigantul de streaming a declarat, miercuri, că a adăugat aproape șase milioane de abonați . Datele au fost colectate pentru o perioadă de trei luni, care s-au încheiat la finalul lunii iunie, notează CNN.
Compania a lansat partajarea plătită
Compania a declarat că a lansat, acum, partajarea plătită, în efortul său de a-i determina pe utilizatori să nu mai partajeze gratuit conturi cu alții. Măsura se aplică în peste 100 de țări, iar lansarea sa, la scară largă, a avut loc la începutul acestui an.
Netflix a spus că veniturile în aceste regiuni sunt acum mai mari decât înainte de lansarea serviciului și că „înscrierile depășesc deja anulările”.
Directorul financiar al Netflix, Spencer Neumann, a numit lansarea partajării plătite „acceleratorul principal al veniturilor anuale”.
„Cea mai mare parte a creșterii veniturilor noastre din acest an se datorează creșterii volumului de noi abonamente plătite, creștere determinată, în mare parte, de lansarea partajării plătite”, a spus el.
Rezultatele vin într-un moment esențial pentru Netflix, deoarece streamer-ul caută să sporească veniturile prin restricționarea partajării parolelor și prin introducerea unei opțiuni de abonament susținută de reclame, confruntându-se totodată cu o nouă provocare: grevele atât ale actorilor de la Hollywood , cât și ale sindicatelor scriitorilor, care ar putea avea un impact asupra viitorului său.
În timp ce restricția Netflix privind partajarea parolelor a contribuit la creșterea veniturilor pentru trimestrul respectiv, ele sunt totuși sub așteptările analiștilor de pe Wall Street.
Netflix a înregistrat venituri de aproape 8,19 miliarde de dolari pentru acest trimestru, comparativ cu cei 8,3 miliarde de dolari pe care Wall Street îi estimase. De asemenea, a înregistrat un venit net de 1,49 miliarde de dolari, în creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului precedent.
„Deși am făcut progrese constante în acest an, avem mai multă muncă de făcut pentru a ne reaccelera creșterea”, a spus compania într-o scrisoare către investitori, despre rezultate.
Compania a remarcat că abonamentele la planul său cu prețuri mai mici, susținute de reclame s-au dublat din primele trei luni ale acestui an, dar că „veniturile actuale din reclame nu sunt semnificative pentru Netflix”.
Acțiunile Netflix au scăzut cu mai mult de 4%, miercuri, în urma rezultatelor.
Netflix a declarat că se așteaptă să înregistreze venituri de 8,5 miliarde de dolari în trimestrul curent, o creștere de 7%, față de anul precedent.
Compania anticipează că cifrele din trimestrul următor, ce vor fi publicate în septembrie, vor fi similare cu cele din iunie. În prezent, odată cu creșterea numărului de abonați, totalul a ajuns la 238 de milioane, la nivel global.
Sursa: adevarul.ro