Co-directorul executiv de la Netflix, Ted Sarandos, a confirmat, în cadrul unui interviu acordat la Cannes Lions, faptul că serviciul american de streaming vrea să lanseze o versiune cu reclame.
Este pentru prima oară când viitorul abonament este confirmat fără echivoc de Netflix, până acum şefii companiei ferindu-se să ofere mai mult decât mici indicii pe baza cărora presa să speculeze.
„Am lăsat deoparte un segment mare de clienţi”, spune Sarandos, referindu-se la cei care nu plătesc Netflix pentru că este prea scump şi ar prefera un abonament mai ieftin, cu reclame.
Cei de la Netflix nu oferă o estimare pentru lansarea versiunii cu reclame. Presa americană, însă, speculează că acesta va fi disponibil, cel puţin în Statele Unite, până la finalul acestui an.
Oficialii companiei au început să vorbească mai mult despre reclame abia după scăderea în premieră a numărului de abonaţi din trimestrul trecut, scădere care a dus la căderea acţiunilor.
După cei 200.000 de abonaţi pierduţi în primul trimestru, Netflix se aşteaptă să piardă încă 2 milioane de abonaţi în al doilea trimestru. În aceste condiţii, este clar că serviciul de streaming trebuie să schimbe ceva, iar o versiune mai ieftină, fie şi cu reclame, ar putea readuce Netflix pe creştere.