Monica Lewinsky, debut în modeling cu o campanie de încurajare a votului în SUA. Cum a pozat și mesajul transmis FOTO
Monica Lewinsky și-a făcut debutul în modeling ca parte a unei campanii care îndeamnă oamenii să voteze la alegerile din SUA din 2024.
Monica Lewinsky FOTO Getty Images
Femeia, în vârstă de 50 de ani, a fost descrisă ca un model pentru tinerele femei, de către brandul de modă Reformation, care colaborează, pentru reclame, cu un grup non-partizan pentru drepturile de vot, notează Yahoo! News .
Această apariție publică reprezintă o schimbare remarcabilă de imagine pentru Monica Lewinsky, care a căpătat faimă după ce fostul președinte, Bill Clinton, a recunoscut că a avut o aventură cu ea în timp ce lucra ca stagiar la Casa Albă, la mijlocul anilor '90.
Doamna Lewinsky, activistă în prezent, a spus anterior că feministele au blamat-o, după scandalul despre relația sa cu Clinton a luat amploare.
La incursiunea ei în alegerile din noiembrie, a spus că la 50 de ani se simte o „femeie puternică” și își dorea ca și alte femei să „și folosească vocea” la urne.
„Este destul de simplu: votul înseamnă să ne folosim vocea pentru a fi auziți și este cel mai definitoriu – și mai puternic – aspect al democrației”, a spus ea despre campanie.
Cea mai recentă campanie de modă a Reformation este în colaborare cu vote.org, o organizație apolitică care își propune să sporească prezența la vot cu informații despre înregistrarea la vot și liniile directoare pentru fiecare stat din SUA.
Printre alte celebrități care au promovat organizația non-profit se numără Taylor Swift. În luna octombrie a anului trecut, Swift a îndemnat fanii să se înregistreze la vot pe Instagram, generând peste 35.000 de înregistrări, în mai puțin de 24 de ore.
Ținutele purtate și prețurile de vânzare
Doamna Lewinsky a fost fotografiată într-o gamă largă de ținute pentru campanie, inclusiv un set de top și fustă de culoare stacojie, care se vinde la prețul de 298 de dolari.
Într-o altă fotografie, ea pozează în fața orizontului unui oraș, într-o rochie neagră cu o centură neagră asortată care îi marchează talia, ținută în valoare de 198 de dolari.
Reformation a numit, de asemenea, o geantă de mână, „Monica”, al cărei preț este de 448 de dolari.
Lauren Cohan, directorul de creație al Reformation, a declarat că doamna Lewinsky a câștigat teren în rândul femeilor din toate generațiile, în urma discuției sale TED despre rușinea publică , videoclip care a strâns milioane de vizualizări online.
„Mi-am spus: „Uau, această femeie este incredibil de amuzantă și deșteaptă”, a spus doamna Cohan.
Ea a simțit că proeminența publică a doamnei Lewinsky o va face chipul perfect al campaniei de vot și a mărcii de îmbrăcăminte de lucru, numită „ai puterea”, descriind „folosirea universală a numelui ei”.
Monica Lewinsky a vorbit despre cea de-a 50-a aniversare într-un interviu acordat revistei Elle pentru a promova campania.
După ce a suportat ceea ce ea a numit „umilință globală”, ea a declarat că, în prezent, se simte mai confortabil cu ea însăși.
„Am putut să accept atât de multe despre mine și despre viața mea și unde sunt. Sunt încântată de acest nou deceniu și sunt plină de speranță – ceea ce, pentru cineva cu multe traume, chiar și să spună asta, se simte înfricoșător”, a afirmat ea.
Sursa: adevarul.ro