Modelul refuzat de Victoria’s Secret din cauza formelor prea „generoase” este acum imaginea unei alte mărci rivale de lenjerie
Iskra Lawrence a devenit simbolul Aerie, brandul de lenjerie al retailerului American Eagle, care mizează pe tinere cu forme voluptoase şi pe imagini neretuşate. Iskra este cel mai faimos model al Aerie şi emană încredera pe care ar trebui să o aibă şi ceilalţi, de asemenea, informează Ziarul Financiar.
Modelul refuzat de Victoria’s Secret din cauza formelor prea „generoase” este acum imaginea unei alte mărci rivale de lenjerie (Imagine: Hepta/ Mediafax Foto)
Potrivit Ziarul Financiar, Iskra Lawrence a devenit simbolul Aerie, brandul de lenjerie al retailerului American Eagle, care mizează pe tinere cu forme voluptoase şi pe imagini neretuşate. Iskra este cel mai faimos model al Aerie şi emană încredera pe care ar trebui să o aibă şi ceilalţi, de asemenea, scrie Business Insider.
Ea refuzată de prima agenţie de modeling când era adolescentă, pentru că avea şoldurile „prea mari”. Acum, Aerie a anunţat că ea va fi reprezentantul oficial al brandului.
„Tu cu adevărat” este campania prin care marca de lenjerie promovează tinerele aşa cum arată ele, de fapt, iar Iskra reprezintă exact ceea ce căuta brandul, prin frumuseţea ei unică şi prin personalitatea vibrantă. Suntem încântaţi să o avem în prim-planul campaniilor noastre. ”, a spus Jennifer Foyle, brand managerul la nivel global al Aerie.
„Aerie îţi dă încredere în tine şi te face să te simţi bine. De ce nu fac şi alte branduri la fel?”, se întreabă Iskra.
Ea şi-a început cariera de model încă de la vârsta de 13 ani, când mama sa a înscris-o la un concurs al revistei Elle Girl. Apoi a fost model pentru o agenţie plus-size, care i-a apreciat formele.
Tânăra recunoaşte că retuşurile fotografiilor sale au îngrozit-o la un moment dat, pentru că simţea că persoana din imagine nu mai are nicio legătura cu ea. „Uitându-mă la imagini, nu mă puteam recunoaşte”, a spus ea.
Iskra nu ţine vreo dietă, dar încearcă să mănânce sănătos şi merge la sală de câteva ori pe săptămână, însă nu pentru a slăbi, ci pentru a se menţine în formă.
Brandul Aerie a câştigat chiar şi un premiu important datorită Iskrei, prin care este care recunoscut şi acceptat faptul că este în regulă să nu se mai retuşeze pozele tinerelor modele, făcându-le conştiente că imaginea lor naturală nu are nimic greşit.
Sursa: mediafax.ro