Miranda Kerr, gheișă pentru ediția aniversară a revistei de modă Vogue Japan
Top-modelul australian Mirada Kerr s-a îmbrăcat în gheișă și a pozat pentru fotograful Mario Testino pentru a apărea pe coperta din noiembrie a revistei Vogue Japan și a marca astfel a 15-a sa aniversare, informează luni EFE.
Pe copertă, Miranda Kerr afișează un look oriental cu părul strâns într-un coc voluminos în stilul gheișelor japoneze și este îmbrăcată într-un kimono croit din pene scurte de culoare lila și oranj. Revista cuprinde în paginile interioare un pictorial în care Miranda este îmbrăcată în stil samurai sau în stilul personajelor de benzi desenate (Manga).
Sub titlul "Gheișă, Samurai, Manga", cele trei elemente cheie ale culturii japoneze, fotograful preferat al prințesei Diana și al familiei regale a imortalizat-o în diferite ipostaze pe cea care a făcut parte din grupul "îngerilor" casei Victoria's Secret pentru ediția japoneză a Vogue — una din revistele de modă cele mai influente din lume.
Testino, care a vizitat de multe ori Japonia din anii ' 80, "simte că are o relație spirituală profundă cu această țară", se arată într-o notă citată de Vogue. Miranda Kerr este de asemenea foarte legată de Japonia unde a fost protagonista mai multor campanii publicitare pentru Lipton Iced, Reebok și chiar o marcă de detergent pentru mașini de spălat.
Top-modelul australian, care este noua imagine a mărcii H&M și a devenit anul trecut ambasadoarea firmei austriece Swarovski, își îmbină activitatea de manechin cu alte afaceri. Fosta soție a lui Orlando Bloom și-a lansat propriul serviciu de porțelan pentru ceai în colaborare cu firma engleză Royal Albert, are un parfum pentru Escada și propria linie de produse organice pentru îngrijirea pielii, Kora Organics.
AGERPRES