„Sejururile pentru minivacanţa de Rusalii au început să se vândă încă din luna ianuarie, dar pe măsură ce ne apropiem de această perioadă, numărul cererilor a crescut. Cei mai mulţi turişti au ales pachetele de trei nopţi de cazare la mare, dar sunt şi turişti care îşi prelungesc sejurul la 4-5 nopţi. Preferinţa clară este pentru hoteluri de 3 şi 4 stele, cel puţin cu mic dejun, dar se caută şi variantele de cazare all inclusive, în special de către familiile cu copii”, afirmă Ionuţ Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro, transmite News.ro.
Conform reprezentaţilor companiei, tarifele pornesc de la 59 de lei pe noapte pentru două persoane, la un hotel de două stele din staţiunea Olimp, cazare fără masă.
De asemenea, un pachet de trei nopţi la un hotel de 3 stele cu mic dejun inclus în Eforie Nord costă 468 lei/2 persoane, iar cuplurile care optează pentru servicii all inclusive la un hotel de 4 stele din Jupiter trebuie să achite pentru un sejur de 3 nopţi puţin peste 1.800 de lei.
„Minivacanţa de Rusalii reprezintă un preambul pentru sezonul estival, întrucât mulţi români obişnuiesc să-şi ia concediu abia după ce copiii intră în vacanţa şcolară. Iar pe baza estimărilor pe care le avem pentru Rusalii, putem spune că litoralul va fi şi anul acesta destinaţia internă principală către care românii se vor îndrepta în lunile de vară. De altfel, este un trend care s-a accentuat în timpul pandemiei”, adaugă Ionuţ Nedea.
Litoralulromanesc.ro, deţinut de compania Creative Eye SRL din Constanţa, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanţe în staţiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turişti, cât şi ca vânzări.