În plus, există şi o secţiune destinată opiniilor sau sugestiilor referitoare la activitatea angajaţilor MAI sau domeniul de reglementare specific MAI.
Platforma oferă informaţii privind atribuţiile generale ale structurilor ministerului, astfel încât cetăţenii care doresc să transmită petiţii online să se poată adresa direct instituţiei competente, primind, astfel, răspuns într-un timp cât mai scurt. Petiţiile transmise prin utilizarea formularelor online vor fi înregistrate în mod automat, petenţii primind, pe adresa de email indicată, numărul de înregistrare, imediat după trimiterea petiţiei.
Ministerul mai spune că „platforma de contact include secţiuni de întrebări frecvente pentru principalele domenii de activitate ale MAI, o serie de recomandări preventive, dar şi posibilitatea accesării unei linii TELVERDE de consiliere prin care se pot obţine informaţii despre stadiul petiţiilor transmise, competenţele structurilor noastre şi datele de contact ale acestora. La momentul accesării TELVERDE, disclaimer-ul care se activează oferă petenţilor informaţii menite a uşura utilizarea acestei secţiuni.”