Miley Cyrus, sau strategia goliciunii ca anunț publicitar
ântăreața americană Miley Cyrus a fost aleasă de marca de ciorapi Golden Lady pentru a-i promova produsele într-un mod în care artista este deja obișnuită: afișându-și goliciunea.
Cunoscută pentru rolul de adolescentă din serialul Disney 'Hannah Montana', Miley Cyrus apare în videoclipul publicitar la bustul gol, îmbrăcată doar cu o pereche de ciorapi roșii ai firmei, informează luni ziarul La Vanguardia.
Când se dorește promovarea unui articol vestimentar, una din strategiile obișnuite este a-i îmbrăca doar cu produsul respectiv pe cei care îi fac reclamă. Important este ca personajul să beneficieze de popularitate și să aibă un corp care să atragă privirile.
În acest caz se pare că a contat mai mult corpul decât produsul, iar succesul nu pare să fie cel scontat. Miley Cyrus nu ezită să se dezbrace, de data aceasta o de dragul unei mărci de ciorapi. Ea își afișează din nou goliciunea, purtând doar o pereche de ciorapi roșii, marca Golden Lady, și pantofi cu toc cui și strângând la piept o inimă mare de plastic, tot roșie.
După ce face cunoscutele sale gesturi provocatoare, de a scoate limba și a linge formele din plastic, Miley dezumflă și calcă inima în picioare, la propriu. Inutil de spus că vedeta reclamei erau de fapt ciorapii Golden Lady și că Miley deturnează întregul mesaj, conchide ziarul.
AGERPRES