Noile infomaţii potrivit cărora vânzările trimestriale ale Meta au scăzut cu mult sub aşteptări şi previziunile de viitor destul de slabe, au condus la declinul acţiunilor companiei, după închiderea bursei de pe Wall Street, relatează news.ro.
Veniturile Meta din al doilea trimestru au scăzut cu aproape 1% faţă de anul anterior. În plus, faţă de ratarea estimărilor pentru acest trimestru, Meta a emis şi o prognoză destul de slabă pentru următorul trimestru. Compania invocă ”o continuare a mediului de cerere slabă de publicitate pe care l-am experimentat pe parcursul celui de-al doilea trimestru, despre care credem că este determinat de o incertitudine macroeconomică mai largă”.
Valoarea acţiunilor Meta a scăzut cu aproximativ jumătate de la începutul anului. Acest lucru subliniază îngrijorarea investitorilor cu privire la sănătatea activităţii de bază de publicitate online a companiei. Vânzările au fost afectate şi de actualizarea de confidenţialitate a sistemului iOS, fapt care a limitat capacitatea Meta de a urmări utilizatorii pentru targetarea reclamelor.
Meta a obţinut în cel de-al doilea trimestru venituri de 28,82 miliarde de dolari, conform datelor Refinitiv. Profitul pe acţiune este de 2.46 dolari, sub aşteptările de 2.59 dolari.