Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici
Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.
Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)
Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.
În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.
Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Unilever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.
Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro .
Sursa: mediafax.ro