Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro .

Sursa: mediafax.ro


populare
astăzi

1 Informații care dau fiori...

2 ALERTĂ România, condamnată să-i plătească 85 de milioane de euro plus dobânzi fostului proprietar rus al rafinăriei RAFO Onești

3 VIDEO Priviți ce „drăcovenie” au scos americanii din „cutia cu maimuțe”

4 Dau și ceilalți? / O mare navă rusă s-a scufundat în Mediterană după o explozie la sala motoarelor / „Ursa Major” era „strategică” pentru Rusia

5 Băiatul lui Ștefan Bănică Jr. povestește cum a fost bătut și umilit: „Mi-a dat pumni în burtă, apoi se lua de mine: de ce plângi, ești fetiță?”