Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro .

Sursa: mediafax.ro


populare
astăzi

1 Asta, pe care a făcut-o celebră canapeaua lui Căcărău, a ajuns să câștige 10.000 de euro pe lună din sinecuri la statul român

2 ALERTĂ Institutul Robert Lansing: Rețeaua Georgescu. Serviciile secrete militare ruse, în spatele tentativei de lovitură de stat din România

3 Potra nu vorbea în van când cerea „armatei” sale să iasă din casă! Tocmai au fost devoalate câteva sute de nume

4 Oana Zăvoranu o atacă la „supt” pe Dana Budeanu / Disputa politică s-a mutat în budoar?

5 Ponta, tot la „brațeta” lui Ghiță ai rămas? Câți „arginți” l-o fi costat poza asta?