Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro .

Sursa: mediafax.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 De citit...

2 VIDEO Pe cerul Spaniei, chiar înainte de inundațiile devastatoare

3 VIDEO Hopaaa, ce avem noi aici?

4 VIDEO Fostul polițist Viorel Teacă și-a publicat talonul de pensie, deși susținea că vrea să renunțe la acest drept

5 „Multe dintre ele sunt femei de afaceri, au business-uri și funcții importante” / Prostituatele românce dintr-o mare capitală europeană, filmate de un v…