MApN a deschis etapa a III-a de vaccinare în centrele proprii; încă 60 de linii telefonice înfiinţate pentru programări
Ministerul Apărării Naţionale anunţă demararea etapei a III-a de vaccinare în centrele organizate de instituţie, acestea fiind deschise, începând de luni, accesului public prin Platforma naţională de programare pentru vaccinarea împotriva COVID-19 şi prin apelarea call-center-urilor gestionate de MApN la numărul unic 021.414.44.25.
De asemenea, de luni au fost înfiinţate încă 60 de linii telefonice pentru call-center-urile gestionate în totalitate de personalul MApN, destinate programării telefonice a populaţiei la vaccinare, ajungându-se la un total de 600 de linii deschise.
Suplimentar, vor fi deschise gradual 180 de posturi de tip live-chat, deservite tot de personal MApN, pentru sprijinirea procesului de programare la vaccinare, precizează ministerul într-un comunicat.
În perioada următoare, după parcurgerea tuturor etapelor organizatorice, numărul de centre de vaccinare va creşte de la 58, câte sunt organizate în prezent, la 92 centre în toată ţara.
Totodată, MApN a demarat un proces de operaţionalizare de centre mobile de vaccinare, încadrate cu personal medical propriu, prin care se va asigura vaccinarea persoanelor din localităţile izolate din România.
"În vederea informării transparente şi corecte a opiniei publice, Ministerul Apărării Naţionale a postat pe pagina oficială de internet, la adresa: https://www.mapn.ro /Situatie_vaccinari_15_ianuarie.xlsx, situaţia centralizată a administrării vaccinurilor împotriva COVID-19 în centrele organizate de MApN. Situaţia va fi actualizată zilnic", informează sursa citată.
Potrivit comunicatului, înfiinţarea centrelor de vaccinare de către MApN a avut ca scop reducerea presiunii pe centrele de vaccinare coordonate de Ministerul Sănătăţii, prin extinderea capabilităţilor de administrare a vaccinului la nivel naţional, aceste centre fiind destinate atât personalului MApN, cât şi celui din alte instituţii ale sistemului naţional de apărare şi, în anumite situaţii, chiar pentru persoane civile, în conformitate cu procedurile derulate prin platforma unică de programare. AGERPRES