L'Oreal România donează produse de igienă şi geluri dezinfectante spitalelor, farmaciilor şi reţelelor alimentare din ţară
Peste 42.000 de produse au fost donate de L'Oreal România spitalelor de boli infecţioase din ţară, iar mai mult de 7,5 tone de gel pentru curăţarea mâinilor pe bază de alcool vor ajunge la spitale, farmacii şi reţelele alimentare, a anunţat, joi, producătorul de cosmetice, într-un comunicat transmis AGERPRES.
În acelaşi timp, compania va sprijini IMM-urile din reţeaua de distribuţie, astfel că saloanelor şi magazinelor mici de produse cosmetice li se va permite amânarea plăţii facturilor curente până în momentul în care îşi vor redeschide afacerea.
Potrivit sursei citate, în această perioadă, L'Oreal România a donat peste 42.000 de produse (creme de mâini, şampoane şi geluri de duş) către zece spitale din toată ţara, nouă dintre acestea dedicate tratării bolilor infecţioase şi unul dedicat găzduirii pacienţilor oncologici.
De asemenea, fabricile L'Oreal au început, deja, să producă geluri hidroalcoolice pentru curăţarea mâinilor sub brandurile La Roche Posay, Garnier şi L'Oreal Paris, iar L'Oreal România va dona medicilor, farmaciştilor şi personalului din retail 7,5 tone de gel hidroalcoolic pentru igienizarea mâinilor.
"Transportul va ajunge în România în următoarele săptămâni", menţionează compania.
O altă măsură de sprijin se referă la furnizorii companiei.
"(...) în aceste momente, L'Oreal România este alături de furnizorii săi cu business-uri de mici dimensiuni şi îi susţine pentru a face faţă provocărilor cu care se confruntă. Astfel, pe timpul stării de urgenţă, facturile acestora vor fi plătite imediat după primirea şi procesarea lor, indiferent de data scadenţei", informează sursa citată.
L'Oreal România, parte a grupului L'Oreal, care se dedică frumuseţii de peste 100 ani, are o istorie de 23 de ani pe piaţa locală.
Cu portofoliul său unic de 22 de branduri internaţionale diverse şi complementare, L'Oreal România este unul dintre liderii pieţei locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuţie: mass market, magazine, farmacii şi drogherii, saloane, travel retail şi branded retail. AGERPRES