"Like şi Share!" - Facebook filtrează mai bine postările care cerşesc atenţie

"Like şi Share!" - Facebook filtrează mai bine postările care cerşesc atenţie

Într-o postare pe blogul companiei, Erich Owens şi Chris Turitzin au anunţat că postările care caută Like şi Share cu orice preţ, care dau opţiunea utilizatorilor de a apăsa aceste două butoane pentru a le provoca o interacţiune cu pagina vor fi identificate mai uşor. După o serie de măsuri nepopulare faţă de paginile de brand, Facebook încearcă să cureţe puţin zgomotul de pe reţeaua socială.

Nu mai cerşi like-uri

Mişcarea Facebook loveşte în paginile care fac “like-baiting”, adică te pun să alegi între Like şi Share. Cum arată un asemenea post? Ori pune două imagini şi te pune să alegi - Like pentru Bieber, Share pentru Michael Jackson, ori îţi arată o imagine cu o pisică şi te şantajează să dai like.

Oamenii răspund de obicei. Se simt obligaţi moral să dea Like, Share sau un comentariu. Când Facebook a vorbit cu oamenii, a descoperit că postările de like baiting, adică pescuit de like-uri, sunt cu 15% mai puţin relevante.

Facebook detectează mai bine acum, în mod automat aceste poveşti şi nu le va mai afişa în News Feed-ul utilizatorului, conform algoritmului care ne introudce în fluxul de ştiri şi informaţii doar postările de la paginile şi oamenii cu care interacţionăm cel mai mult.

Link-urile spam sunt luate la control

“Sunt momente când paginile redistribuie conţinutul interesant, dar oamenii ne-au spus că sunt ocazii când fotografii şi videoclipuri sunt urcate pe Facebook iar şi iar. Acestea sunt mai puţin relevante. Testele noastre arată că această schimbare va afişa cu 10% mai puţine postări de la paginile de brand”, au spus reprezentanţii Facebook.

De asemenea, Facebook se ocupă şi mai bine de link-urile spam. De multe ori primim un link către o pagină care ar trebui să conţinută un video interesant sau un album care ne-ar plăcea. Dar nu se întâmplă aşa. Facebook foloseşte un algoritm care analizează câte like-uri primesc acele link-uri, ce fel de limbaj folosesc şi cum sunt formatate şi le elimină.

Reclame mai mari

Facebook va deveni şi un panou publicitar mai eficient pentru branduri. Pe lângă reclamele din partea centrală a News Feed-ului, reclamele din dreapta vor deveni mai mari şi mai vizuale.

Reclamele arată cam aşa:

[<a href="//storify.com/vladandriescu3/facebook" target="_blank">View the story "Facebook" on Storify</a>]

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 După chestia asta Geoană e out! Cine urmează?

2 O imagine cât o mie de cuvinte...

3 Citiți asta și apoi aruncați la coș sondajele mincinoase care-l dau pe Simion în turul doi

4 VIDEO Hopaaa, ce avem noi aici?

5 Încă o familie de „obscuri” cu avere uriașă