Leana i-a SCULAT-O lu' Cornel!
Pagina de media publica un top al celor mai comentate postari pe Facebook, in care imaginile cu Elena Udrea culegand mere se detaseaza cu peste 500 de raspunsuri. Sub pretextul promovarii fructelor romanesti, Udrea face de fapt o sesiune de fotografii intr-o livada din Buzau, printre copaci sau pe scara unui tractor, in pantaloni scurti. Comentariile ironice se inmultesc ametitor cand Udrea continua seria fotografiilor menite sa o puna in valoare pe ea, nu merele. Poza alaturi de un ciobanas face deliciul revistelor de satira si umor care nu rateaza umflatura din pantalonii tanarului.
Imaginile cu Udrea fac din nou turul retelelor de socializare starnind un hohot general de ras si o mare de aluzii sexuale. De la campania prezidentiala incoace, aceasta a fost metoda Elenei Udrea de a sta mereu in atentia presei: si-a exhibat mereu momente din viata privata, plangadu-se apoi ca nu-i este respectata intimitatea. Si-a valorificat ostentativ, la limita indecentei sau ridicolului, atuurile fizice, pentru a deplange apoi misoginismul din politica romaneasca. In campania prezidentiala din 2014 si-a pus in valoare corpul sub sloganul "Ridicam Romania" sau "Buna pentru Romania", pentru a taxa apoi orice comentarii sexiste.
In fine, toata vara a invitat mereu presa tabloida sa o urmareasca pas cu pas, in Delta Dunarii tolanita pe trunchiuri de copac sau pe malul Marii Negre, sa-i admire transformarea spirituala, sugerand chiar ca ar avea o noua relatie, pentru ca apoi sa joace din nou rolul victimei. "Pentru ca nu doresc sa vorbesc despre viata mea privata, (la care de altfel presupun ca am dreptul chiar si eu), dar interesul presei in abordarea acestui subiect ma determina sa am din nou un punct de vedere", a scris Udrea pe FB, inainte de a oferi singura noi detalii despre viata ei particulara. Udrea este atat de fascinata de lumina reflectoarelor, incat a reusit cumva sa apara intr-un lung reportaj la PRO TV dedicat transformarii ei, unde isi declara noua pasiune, teologia. Ulterior, in presa tabloida apar informatii "pe surse" ca s-ar fi inscris chiar la un doctorat in teologie.
Toate acestea sunt trucuri menite sa se mentina in atentia presei cu alte subiecte decat cele care ii afecteaza cariera politica, si anume dosarele penale. Elena Udrea aplica tactica vedetelor de carton, care neavand nimic de spus si de comunicat ocupa primele pagini ale tabloidelor cu detalii derizorii de viata intima pentru a ramane cu orice pret in prim-plan. Aceste personaje sufera cel mai mult cand presa, tabloida sau mainstream, le ignora, cand nu se vorbeste despre ele pentru ca atunci realizeaza ca nu exista si ca nu reprezinta mare lucru.
Singura stire relevanta despre Elena Udrea din aceasta vara a fost proiectul de lege depus in Parlament pentru uzul personal, o lege pentru ea: denunturile in dosarele de coruptie sa nu se mai faca decat in maxim trei luni de la data comiterii faptei, iar banii denuntatorului faptuitor sa fie confiscati obligatoriu. Doar ca aceasta stire cu adevarat relevanta n-a ajuns in prima pagina a tabloidelor, nici n-a promovat-o pe Facebook cu pozele aferente in pantaloni scurti. Caz aproape patologic de adictie fata de atentia publica, mizeaza pe faptul ca publicul nu face intotdeauna distinctia intre circ si succes mediatic. Udrea apeleaza la orice truc ar putea sa o tina la suprafata. E gata sa se pozeze cu o capra, prin cimitire sau cu un tanar aparent excitat de prezenta ei in speranta ca va deveni iarasi subiect de comentarii, un bun motiv pentru a se victimiza din nou si tot asa.