Hotelurile se pregătesc de ridicarea restricțiilor și iau diverse măsuri. La cele trei hoteluri dezvoltate și administrate de Apex Alliance Hotel Management în București - Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca vor fi anumite măsuri, se arată într-un comunicat de presă. Una dintre cele mai importante este păstrarea unui interval de 3 zile (72 de ore) înainte de cazarea următorului oaspete într-o cameră. De asemenea, va fi un nou concept de mic dejun și de room service cu ambalaje de unică folosință.
Printre schimbările realizate în măsurile de siguranță ale hotelurilor dezvoltate și administrate de Apex Alliance Hotel Management se mai numără:
• Creșterea frecvenței dezinfectărilor spațiilor publice ale hotelurilor
• Încurajarea folosirii cheii digitale, pentru a intra cât mai puțin în contact cu angajații hotelurilor
• Limitarea accesului în fitness center (odată cu redeschiderea), în funcție de suprafața acestuia
• Înlocuirea cănilor/paharelor din camere cu unele de unică folosință
• Utilizarea liftului de către o singură persoană/familie/cuplu care stă în aceeași cameră
• Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor.
• Verificarea temperaturii angajaților și a simptomelor respiratorii
• Gestionarea cozilor formate de turiști prin markere pe podea, pentru a asigura o distanțare de cel puțin un metru
• Așezarea meselor în restaurant (odată cu redeschiderea) pentru a asigura o distanță de cel puțin un metru între mese, dar și între scaunele așezate la aceeași masă.
“Cele trei hoteluri, care oferă un număr total de 678 de camere în zone strategice ale Bucureștiului – Centrul Vechi, Aeroportul Internațional Henri Coandă și zona de business din nordul Capitalei, vor fi dezinfectate de o companie certificată înainte de a-și redeschide ușile pentru turiști, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții abilitate în domeniu”, se arată în document.
De asemenea, oaspeții vor avea opțiunea de a-și face singuri curățenie în camere, stând astfel la distanță de angajații hotelului și câștigând puncte în conturile lor de membri, pe care le pot transforma ulterior în reduceri la cazările următoare sau la restaurantele hotelurilor.
• În cazul în care oaspeții optează pentru serviciile de curățenie oferite de hotel, angajații care se ocupă de acest lucru vor purta echipament de protecție.
“Odată ce se va încheia pandemia, ne așteptăm ca cererea pentru cazare să crească din nou, chiar dacă într-un ritm mai lent. Planul nostru este să reîncepem operațiunile cu același entuziasm și aceeași dedicare ca întotdeauna, dar și cu măsuri excepționale de siguranță prin care ne încredințăm că oaspeții noștri se pot bucura de una dintre cele mai sigure vacanțe în hotelurile noastre”, a declarat Gerhard Erasmus, CEO Apex Alliance Hotel Management.
Potrivit acestuia, pandemia COVID-19 va schimba clar industria turismului, mai mult decât orice eveniment important din istoria recentă.
„Ne așteptăm ca industria să înceapă să crească în vară dar, în ansamblu, estimăm că sectorul turistic va înregistra o scădere cu 80% în acest an față de 2019. Este o parte a economiei care angajează peste 230.000 de oameni în România și are nevoie de un sprijin puternic din partea guvernului în această perioadă”, a mai afirmat Erasmus.
Pe lângă cele trei hoteluri care sunt complet funcționale - Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca - Apex Alliance Hotel Management dezvoltă în prezent alte două unități în București - Autograph by Marriott și Moxy by Marriott, ambele situate în zona Centrului Vechi, oferind peste 300 de camere în total.