Kaufland România: Suprafeţele des utilizate de clienţi sunt dezinfectate cel puţin o dată pe oră
Suprafeţele des utilizate de clienţi şi colegi şi obiectele de uz comun sunt dezinfectate cel puţin o dată pe oră, aceeaşi măsură fiind luată pentru toaletele din magazine şi toate spaţiile comune ale angajaţilor, a anunţat miercuri Kaufland într-un comunicat.
Reprezentanţii Kaufland România au precizat că au "instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecţie şi prevenţie în magazine şi în sedii, pentru a spori siguranţa clienţilor şi a angajaţilor".
"Astfel, cel puţin o dată pe oră, în magazine sunt dezinfectate toate suprafeţele des utilizate de clienţi şi colegi şi obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coşurile de mână, mânere, clanţe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleştii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior şi în interior, POS-urile, mobilierul de la case şi Biroul de Informaţii, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill şi altele. Toaletele din magazine şi toate spaţiile comune ale angajaţilor sunt dezinfectate în totalitate cel puţin o dată pe oră.", se menţionează în comunicat.
Reprezentanţii Kaufland România susţin că în toate magazinele sunt amplasate staţii cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în zonele pentru clienţi, cât şi la casele de marcat şi informează constant cu privire la aceste măsuri.
"Toţi angajaţii noştri cunosc regulile de igienă şi îi încurajăm să le respecte. De asemenea, pe această cale, rugăm clienţii să păstreze distanţa de siguranţă de 1 metru, să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor şi să opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul. În magazine şi sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă şi prevenţie", se menţionează în comunicat.
Reprezentanţii Kaufland România susţin că a fost demarat şi un set de măsuri pentru a proteja angajaţii din birouri. "Reamintim că magazinele vor continua să fie bine aprovizionate şi că produsele Kaufland pot fi comandate şi prin Glovo, serviciul online de livrări la domiciliu. Suntem în permanent contact cu autorităţile şi partenerii noştri naţionali şi internaţionali şi urmărim evoluţia situaţiei. Ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a proteja siguranţa clienţilor şi a colegilor noştri", se mai precizează în comunicat. AGERPRES