Justin Timberlake şi-a vândut catalogul muzical cu 100 de milioane de dolari
Cântăreţul american Justin Timberlake, un star al muzicii pop, şi-a vândut întregul catalog muzical în urma unei tranzacţii estimate la 100 de milioane de dolari, potrivit contactmusic.com.
Artistul pop, în vârstă de 41 de ani, a semnat contractul privind vânzarea catalogului său muzical de aproximativ 200 de cântece, printre care se găsesc piese de succes precum "SexyBack" şi "Mirros", cu Hipgnosis Song Management, o companie înfiinţată de Merck Mercuriadis şi Nile Rodgers în 2018.
Printre alte cântece ale starului american vizate de acest contract se află şi single-urile "Cry Me A River", "Rock Your Body" şi "Senorita".
Justin Timberlake a confirmat tranzacţia printr-o declaraţie oficială: "Sunt încântat să semnez contractul de parteneriat cu Merck Mercuriadis (fondatorul şi directorul executiv al companiei Hipgnosis - n.r.). El îi preţuieşte pe artişti şi munca lor creativă şi a fost întotdeauna un susţinător înfocat al compozitorilor şi textierilor. Aştept cu nerăbdare să încep acest capitol nou din cariera mea".
Suma exactă a tranzacţiei nu a fost dezvăluită, însă The Wall Street Journal a raportat că aceasta ar putea să depăşească pragul de 100 de milioane de dolari.
Pe lângă catalogul muzical, compania menţionată va deţine şi drepturile de autor ale starului american, precum şi drepturile de editare a înregistrărilor video cu interpretările live ale artistului.
Justin Timberlake a călcat astfel pe urmele altor staruri ale industriei muzicale, precum Shakira şi Neil Young, care şi-au vândut cataloagele muzicale aceleiaşi companii, la începutul acestui an.
Shakira şi-a vândut întregul catalog muzical pentru o sumă ce nu a fost dată publicităţii, în timp ce Neil Young a vândut 50% din înregistrările sale contra sumei de 150 de milioane de dolari. AGERPRES