Instituțiile statului, reacție rapidă la o postare virală pe Facebook de la „Insula Iubirii” / IGSU, MAI, reprezentanța Comisiei Europene în România, oameni politici și echipa națională de fotbal a României au comentat subiectul
O postare pe Facebook a companiei Netflix în România a produs o reacție în lanț, participând pe lângă oameni obișnuiți instituții ale statului, oameni politici, instituții bancare, companii și celebrități.
”Insula Iubirii”, o emisiune difuzată pe Antena 1, a avut miercuri seară ultimul episod, iar reacția Netflix, comentată de mii de persoane și instituții, a devenit viral, subiectul provocând o adevărată isterie națională.
”Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire. Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, este postarea care a produs în 13 ore peste 4.500 de comentarii. Interesant este că numeroase instituții ale statului, oameni politici și companii importante au participat la discuție.
Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a fost printre primele instituții care au reacționat: ”Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?”.
A răspuns imediat pagina de Facebook a Ministerul Afacerilor Interne în același spirit de glumă: ”Lăsați televizoarele în pace! Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită!”.
Inclusiv Reprezentanța Comisiei Europene în România a postat un mesaj:
”Tocmai de aceea, în UE ?? a fost adoptată Directiva privind dreptul la reparare”.
Și pagina echipei naționale a României a reacționat: ”Cu sau fără televizor, important e că #ÎmpreunăFacemLegea în Parlament, pentru toți copiii și tinerii din România!. Să aveți în vedere, dacă îl spargeți, că nu mai sunt foarte multe bilete la meciul cu Lituania. E primul meci acasă cu Mircea Lucescu selecționer. Și Generatia De Suflet are băieți frumoși”.
Momentul a fost speculat și de oameni politici:
Elena Lasconi:
”Televizoarele pot fi înlocuite, dar timpul nostru nu. Hai să-l folosim pentru a construi o țară care să ne reprezinte cu adevărat!”, a r
Ana Birchall:
”Sparge-l, că și așa mă boicotează! Vă ispitesc să semnați pentru Ana Președinte”.
Dar și marile companii:
ING România:
”Și dacă totuși se întâmplă, sigur mai pui de unul nou din economii”
Kaufland Romania:
”Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și Kaufland livrează tot ce ai nevoie! Să aruncăm doar cu popcorn către televizor, bine?”
BCR:
”Noi spunem că cel mai bine este să amâni cu cel puțin 24 de ore orice decizie (cu impact financiar). Mâine poate îți vei iubi mai mult televizorul. Da, da, chiar și ăla cu mileu pe el. Pentru mai multe ponturi, inclusiv despre iubire, dați o raită pe Școala de bani”.
Emisiunea difuzată de Antena 1 s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de an, cât şi la nivel urban, potrivit Antenei 1, atât penultimul, cât și ultimul episod.
Antena 1 a înregistrat cu difuzarea emisiunii de marţi seara, penultimul episod, 7.4 puncte de rating şi 27.5% cotă de piaţă, urmată de Pro TV cu 6.5 puncte de rating şi 24.4% cota de piaţă.
Emisiunea Insula iubirii a fost filmată pe o insulă din Thailanda, într-un resort de lux. Timp de 21 de zile, mai multe cupluri care au vrut să-şi testeze relaţiile au trăit separat, băieţi cu băieţi şi fete cu fete, dar şi alături de ispite.