Industria iGaming și rolul jucat de strategii inovative de marketing în spațiul virtual în atragerea de noi membri pentru operatorii de jocuri de noroc online

Industria iGaming și rolul jucat de strategii inovative de marketing în spațiul virtual în atragerea de noi membri pentru operatorii de jocuri de noroc online

Jocurile de noroc fac parte din categoria activităților profitabile la nivel economic global, cu o valoare de piață setată la 702 miliarde de dolari în 2023. Până în 2030, cota acestei industrii va ajunge la 1.4 trilioane de dolari, ceea ce poziționează jocurile de noroc drept una dintre sectoarele economice aflate în creștere. În plus, 1.6 miliarde de oameni joacă regulat în sălile terestre și pe site-urile online de jocuri de noroc.

Popularitatea ascendentă a acestui tip de divertisment este ilustrată și de numărul mare de noi platforme lansate în mediul virtual. An de an, noi operatori cu servicii moderne și adaptate așteptărilor jucătorilor, precum platforma de cazinou online GGBet, își propun să atragă un număr cât mai ridicat de membri. În acest sens, operatorii utilizează variate tehnici de marketing digital pentru a deveni un reper pe piața de profil la nivel global.

Cum poți să construiești un brand de succes în industria jocurilor de noroc digitale cu ajutorul strategiilor de marketing online

Pe lângă faptul că este o piață cu vaste posibilități de dezvoltare, industria jocurilor de noroc online este și un domeniu cu un nivel concurențial foarte ridicat. Există o serie de elemente comune operatorilor care activează în acest domeniu, de aceea, utilizarea unor tehnici și strategii care să facă diferența în mod real reprezintă un element care permite distingerea față de competitori.

Marketing-ul digital ajută la creșterea portofoliului de clienți, dar și la fidelizarea membrilor pe termen lung. În acest sens, operatorul iGaming trebuie să își înceapă activitatea de construire a brandului prin setarea publicului țintă și înțelegerea exactă a preferințelor și nevoilor potențialilor clienți. Pentru a atrage noi membri este nevoie de vizibilitate în mediul digital, în acest sens fiind utilă o abordare de promovare multi-canal.

Combinarea optimizării conținutului din punct de vedere SEO (optimizare motor de căutare) cu o promovare pe rețelele de social media și pe canale populare de reclamă plătită reprezintă un prim pas în construirea unui brand. Folosirea serviciilor de marketing prin email și crearea unor oferte promoționale personalizate ajută la crearea unei comunități de jucători în jurul viitorului brand.

Crearea de conținut de calitate (blog-uri, infografice, videoclipuri, postări pe rețelele de socializare, etc) contribuie la creșterea vizibilitățîi, dar și la consolidarea poziției pe piață a operatorului iGaming. Un brand de succes în acest sector înseamnă în egală măsură un furnizor de conținut de calitate la nivel de divertisment, cât și o sursă de educare pentru publicul țintă.

De asemenea, programele de loialitate ajută la consolidarea poziției pe piața jocurilor de noroc a unui operator. Pentru a fi un program VIP de succes este necesar că recompensele oferite să fie cât mai diversificate și să reprezinte o provocare realizabilă pentru viitorii membri ai platformei de jocuri de noroc.

Strategii de marketing digital inovative care pot face diferența pe piața jocurilor de noroc digitale

Operatorii care activează în acest domeniu au la dispoziție instrumente de marketing adaptate nevoilor actuale ale jucătorilor moderni. În 2024, jucătorii de cazinou și pariuri sportive își doresc o experiență de joc personalizate, canalizată pe așteptările și nevoile lor. De aceea, modalitățile de abordare prin intermediul strategiilor digitale de marketing trebuie să vizeze acest aspect.

  • Utilizarea Inteligenței Artificiale în campaniile de marketing – datorită puterii superioare de procesare și analiză, AI dispune de posibilitatea identificării corecte a publicului țintă și la crearea de oferte promoționale axate pe nevoile acestuia.
  • Folosirea gamificarii în emailurile trimise publicului țintă – emailurile cu conținut text clasice par demodate, așa că, lansarea unor emailuri cu jocuri sau diverse provocări pentru potențialii membrii îi va determina pe aceștia să fie mai receptivi la mesajul transmis.
  • Lansarea unor invitații de completare a chestionarelor privind conținutul și promoțiile pe care un potențial membru și le dorește de la operatorul de jocuri de noroc online – este una dintre modalitățile de a interacționa cu potențialul membru și de a afla de la sursă care sunt așteptările acestuia.
  • Promoții exclusive, personalizate și cu posibilitatea de alegere – personalizarea ofertelor nu înseamnă doar crearea de promoții pentru o anumită categorie de jucători, ci crearea de oferte individualizate și care să se reporteze direct la jucător. În plus, plasarea mai multor opțiuni cu posibilitatea de alegere va crește și mai mult nivelul de convingere al jucătorului.
  • Integrarea unor tehnologii inovative în structura platformei cu jocuri de noroc și prezentarea acestora potențialilor membri – folosirea Inteligenței Artificiale, a căutării vocale, a serviciilor chat botilor pentru asistență și a elementelor de realitatea virtuală și augmentată pe site-urile cu jocuri de noroc digitale ajută la convingerea potențialilor membri.

Aceste strategii contribuie la creșterea numărului de jucători care sunt interesați de serviciile oferite de operatorul iGaming și la convertirea unui număr cât mai mare în membri.


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…